Bukefalos 28 år!

Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning berätta alla era erfarenheter ni har utav dem. Berätta vad ni tycker om modellerna.....ja allt!
Svar
15
· Visningar
2 787
Senast: _malle__
·
Utrustning har ett 3-årigt travarsto som jag precis fått. Hon är jätteirriterad när man har vanligt travarbett i hennes mun. Går å ruskar å gapar å...
Svar
8
· Visningar
889
Senast: Sweet
·
Utrustning Finns det någon mindre "tränstillsats" eller något bett som ger samma effekt på bettet som martingalen ger? Dvs att bettet alltid verkar...
Svar
2
· Visningar
748
Senast: Kirre
·
H
Utrustning Vad tycker ni om dessa?
Svar
17
· Visningar
1 386
Senast: Dragonfruit_
·
V
Utrustning Jag har en liten fundering angående nosgrimmor. Jag har själv islandshästar och rider för det mesta med en ganska löst spänd...
2
Svar
27
· Visningar
2 267
Senast: Spider84
·
S
Utrustning vilka benskydd är dom ultimata till: -dressyr? -hoppning? -dressyr och hoppning?
Svar
16
· Visningar
3 477
Senast: Alkemisten
·
P
Utrustning ...vill jag ha! :) Horse Wear brukar vara något stora i sina storlekar. Iaf på innetäcken. Vill ha lite info om täcket nedan! :bow...
Svar
4
· Visningar
804
Senast: Pyrusan
·
Utrustning har en westernsadel som har fått sig en rejäl smäll en gång. (ena stiglädret lossnade :crazy:) nu känns den helskum och rida i. e...
Svar
2
· Visningar
655
Senast: Mirre
·
Utrustning Finns det någon här som rider i w-sadel fast ni inte rider western? Jag har ridit i w-sadeln mycket i vintras och nu på sistone har jag...
Svar
16
· Visningar
3 611
Senast: Cilva
·
S
Utrustning Var får jag tag i ett shamrock ultra, blått i storlek 145? Jag har letat och letat, men det verkar vara slut överallt, eller i fel...
Svar
3
· Visningar
873
Senast: _Dieldi_
·
D
Utrustning MIn och syrrans häst går så otroligt bra på phelham i gummi, men han är inte ett dugg stark eller så och behöver inte ett sånt skarpt...
Svar
2
· Visningar
718
Senast: Dragonfruit_
·
D
Utrustning Hej, Har ett lite ovanligt problem... Min häst får stötar när jag drar av täcket... För det mesta är det bara av fleece-täcket, men...
Svar
9
· Visningar
2 187
Senast: popeye
·
T
Utrustning Har själv tänkt att köpa ett par inte allt för dyra ridstövlar. Max 2000 har jag sagt. Har sökt igenom en trillion-trådar här på Buke...
2
Svar
21
· Visningar
4 128
Senast: Athina
·
T
Utrustning Vad är bra passform över rumpan och övriga kroppen?? Min kompis tycker att det är asfult när ngn del av rumpan syns från sidan på hästen...
Svar
2
· Visningar
685
Senast: pinky
·
T
Utrustning har ni sålt en sadel?gick det lätt?för mig verkar det hopplöst!bara för att jag vill få loss pengar till en westernsadel. :( /Tess
2
Svar
27
· Visningar
1 946
Senast: suisyola
·
A
Utrustning Har bytt till gummitmatta på bakluckan och nu är luckan mkt tyngre än innan :smirk: Antar att man kan byta fjädern ? :) Någon som har...
Svar
2
· Visningar
721
Senast: Macken22
·
Utrustning Vilka transportskydd skulle ni rekommendera? Jag vill gärna ha höga, som skyddar mkt, men vet inte riktigt vart jag ska kolla efter...
2
Svar
20
· Visningar
1 466
Senast: breccia
·
S
Utrustning Nån som har boxgardinen Lyx? Är den bra? Kvalite? :) http://www.exklusiv.nu/horse/bilder/nya%20bilder/boxgardiner/P1010049_500.jpg
Svar
1
· Visningar
799
Senast: Sv_ridponny
·
M
Utrustning som passar. Jag har alltid haft för trånga eller glappande hjälmar tills jag hittade denna Hansbo hjäm...
Svar
3
· Visningar
729
Senast: Buongusto
·
Utrustning hur ser man igentligen om sadeln (menar westernsadel då då) passar? Tycker min ser ut och luta framåt och trycka på bogbladen. Men alla...
Svar
1
· Visningar
599
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp