Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag har köpt ett Boj hästsläp årsmodell -85. Det är i jättebra bruksskick. Jag tänkte höra om det är någon här som vet om man kan...
Svar
2
· Visningar
765
Senast: jojjo_blondin
·
P
Utrustning Vilket är det "snällaste" pelhambettet? Gummiklätt/vanligt? Rakt/tvådelat? Hur hårt ska kedjan spännas?
Svar
1
· Visningar
707
Senast: jojjo_blondin
·
Y
Utrustning Vilken är den bästa häst/rid utrustning du någonsin har haft? Varför är det den bästa? Den bäsa jag någonsin haft är en Lewasadel som...
Svar
16
· Visningar
1 035
Senast: yez
·
Utrustning Tänkte köpa ett par höga transportskydd till ridskolehästen. Men alla skydd i storlek full är GIGANTISKA! Funderar på om cob kanske oxå...
Svar
7
· Visningar
886
Senast: mysboll
·
R
Utrustning Till islandshäst med lite kraftigare ben Ponny eller full, hittar inga inom prisgränsen som finns i Cob Vad blir bäst?
Svar
4
· Visningar
691
Senast: Real_Life
·
Utrustning Hur kan man se om en bom på en sadel är av? Är det bara en sadelmakare som kan se det, eller? Vad jag hört kan man sätta bakvalvet mot...
Svar
4
· Visningar
3 733
Senast: domino
·
Utrustning Jag blir snart knäckt (och ruinerad *s*). Kele håller på och växer ur normala ponnygrimmor. bara det att cob är ALLDELES för stort. Med...
Svar
18
· Visningar
2 749
M
Utrustning Har ni beställt utrustning från utlandet. Man hittar ju gudomligt fina saker på tex amerikanska sidor. Men jag blir lite orolig för det...
Svar
5
· Visningar
725
Senast: Ebony
·
F
Utrustning Behöver köpa en egen transport nu till sommaren och väljer att denna gången köpa en helt ny. Har hört att Boj vagnarna är väldigt bra...
Svar
14
· Visningar
2 436
Senast: md5krist
·
Utrustning Kan någon förklara varför ni har täcken på era hästar när de står på stall. Likaså kan jag inte förstå missbruket av tjocka...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 347
Senast: Ragnhild
·
Utrustning Hejsan! Tänkte bra höra vad ni hade gjort i denna situationen då jag blev väldigt osäker. Det är så att jag var på Hööks och köpte en...
Svar
12
· Visningar
1 114
K
Utrustning Visst kan man stoppa om Thorowgoods syntetsadlar? fick höra av en idag att man inte kunde det göra det... Vilket stämmer?
Svar
3
· Visningar
700
Senast: sleepy
·
M
Utrustning Hur gör man med luggen om man ska ha hårnät? Låter den vara utanför eller stoppar in den och sen får man gå med hårnät eller mössa...
Svar
3
· Visningar
788
Senast: MaLu
·
K
Utrustning Kanske lite dum fråga, men men. :crazy: Vad menas med kilbossor på sadlar? har aldrig förståt det...
Svar
14
· Visningar
6 352
Senast: Chlo
·
P
Utrustning Vad har ni för täcken på era hästar när ni transporterar dem? Har ni olika beroende på ressträcka, väder och/eller temperatur etc? Skriv...
Svar
15
· Visningar
849
Senast: snusmumrik
·
J
Utrustning Har ett tredelat vanligt bett till min häst nu. Han fungerar jättebra på det i ridhus och paddock när man rider dressyr. I hoppning och...
Svar
3
· Visningar
615
Senast: fiaskurken
·
F
Utrustning Är det någon som har använt det tre-delade bettet som bla annat finns på Hööks det sägs ju ha en lugnande effekt då kopparen +...
Svar
12
· Visningar
1 081
Senast: Filou
·
B
Utrustning :confused: vad är det? bild? tack! :)
Svar
11
· Visningar
1 134
Senast: Alpin87
·
L
Utrustning Har inte tänkt så mycket på sadeln jag fick med pållen , men satt och smorde den här om dan , Har funderat på vad det har varit för...
Svar
3
· Visningar
1 344
Senast: Liten_men_tuff
·
Utrustning vad passar de för hästar? lite svängda eller raka, med eller utan manke? ni som har en wintec, vad har era hästar för sorts rygg. min...
Svar
18
· Visningar
1 279
Senast: beauspirit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp