Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Nån mer än jag som e vilse i djungeln med ridbyxor....? Jag har inte ägt ett par på 8 år drygt... och det är dags att köpa ett par...
Svar
17
· Visningar
1 234
Senast: Horsen
·
G
Utrustning Har funderat på att köpa mig en hoppsadel nu istället för min allround som jag använder när jag hoppar. Är egentligen ingen hoppryttare...
Svar
13
· Visningar
1 462
Senast: bibban
·
G
Utrustning StormBreaker Plus Combo StormBreaker Plus Winter Typhoon Combo Winter Typhoon Half Combo Hug Turnou Rug Är det nån som har provat...
Svar
7
· Visningar
965
Senast: misan
·
Utrustning vad det är för skillnad på Wintec 500 sadlarna, och Wintec PRO sadlarna? Är det uppbyggnaden eller bara att PRO har "mocka" på sätet...
Svar
4
· Visningar
666
Senast: Evergreen
·
J
Utrustning Läser titt som tätt om flexibla bommar hos flera sadlar. Ibland menas det att bommen går att ställa om (med koppjärn eller med...
Svar
2
· Visningar
936
Senast: joneya
·
Utrustning Hej! Har en liten fundering, ni som har egen häst och rider ca 4-5 dar i veckan, hur länge håller era ridbrallor? Är mest intresserad...
Svar
14
· Visningar
1 051
Senast: furreburre
·
F
Utrustning Hej alla glada lingonbär:) Jag har en häst som är klippt på halsen , eller rättare sagt fram till manken. Hur många täcken tycker ni...
Svar
8
· Visningar
789
Senast: LillTihra
·
Utrustning Finns det någon som vet vad det är proffsen (dressyr) använder på stövlar, kandar och sadlar som får det se så spegelblankt ut?? Har...
2
Svar
20
· Visningar
3 123
Senast: Darbhanga
·
B
Utrustning Är de någon som har THERMO MASTER® SUPERFIT WINTER från h**ks? Har funderat på att köpa ett sånt till nya pållen som kom för två dagar...
Svar
6
· Visningar
614
Senast: Bella_Bus
·
Utrustning Jag rider ganska mycket. Sådär i snitt 3-4 hästar/dag. Vad kan ni rekommendera för shortchaps och chaps, som man inte sliter ut...
Svar
1
· Visningar
652
Senast: Centaur
·
Utrustning min häst har 10.5 i bettstorlek vanligtvis men behöver 9.5 på tredelat. varför behöver han kortare då? har provat med 10.5 men då hänger...
Svar
5
· Visningar
840
Senast: Egonson
·
P
Utrustning Fick ett täcke av en stallkompis som skulle sluta med hästar, ett täcke i bomull som var fårskinnsfodrat längs ryggen från Christ (de...
Svar
3
· Visningar
725
Senast: popeye
·
B
Utrustning Hej allesammans! Jag har ett litet utrustningsproblem som jag tänkte att någon snäll människa här på Buke kanske kunde hjälpa mig att...
Svar
5
· Visningar
1 671
Senast: Bella_Bus
·
Utrustning Jag har nu börjat planera för tävlingssäsong nr ett tillsammans med pärlan :love: Köpte en billig fiskbensmönstrad kavaj på Börjes på...
2
Svar
22
· Visningar
1 436
Senast: lil-sis
·
T
Utrustning Är lite nyfiken på hur de fungerar. Fick rekommenderat att prova ett sådant på mitt ena sto. Har förstått att det har viss...
Svar
7
· Visningar
1 235
Senast: fiaskurken
·
O
Utrustning Jag tycker inte om att köpa skinn och dylikt om jag inte vet att djuret har haft det bra och inte behövt utstå slakttransporter och...
Svar
6
· Visningar
1 200
Senast: suisyola
·
A
Utrustning Hur noga är ni med att se fina ut när ni ska träna? Jag är jättepetig och ryktar hästen jättefint och har putsat all utrustning, rent o...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 784
Senast: lizzie
·
T
Utrustning Vilken modell tycker ni är snyggast jag tänker köpa ett är inne på ett Rowena men jag vet inte, har ni några andra förslag? :banana:
Svar
1
· Visningar
574
Senast: Kalinka
·
E
Utrustning Nån som känner till den och vet hur den är att köra, kvalité mm. Funderar att köpa en sådan så det skulle vara roligt att höra lite...
Svar
3
· Visningar
1 046
Senast: piggis_83
·
Utrustning Jag vill ha ett täcke att slänga på hästen i boxen som inte blir helt fullt med spån om hon rullar sig. Men det måste andas för det är...
Svar
3
· Visningar
980
Senast: piggis_83
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp