Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag har nu börjat planera för tävlingssäsong nr ett tillsammans med pärlan :love: Köpte en billig fiskbensmönstrad kavaj på Börjes på...
2
Svar
22
· Visningar
1 438
Senast: lil-sis
·
T
Utrustning Är lite nyfiken på hur de fungerar. Fick rekommenderat att prova ett sådant på mitt ena sto. Har förstått att det har viss...
Svar
7
· Visningar
1 237
Senast: fiaskurken
·
O
Utrustning Jag tycker inte om att köpa skinn och dylikt om jag inte vet att djuret har haft det bra och inte behövt utstå slakttransporter och...
Svar
6
· Visningar
1 201
Senast: suisyola
·
A
Utrustning Hur noga är ni med att se fina ut när ni ska träna? Jag är jättepetig och ryktar hästen jättefint och har putsat all utrustning, rent o...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 788
Senast: lizzie
·
T
Utrustning Vilken modell tycker ni är snyggast jag tänker köpa ett är inne på ett Rowena men jag vet inte, har ni några andra förslag? :banana:
Svar
1
· Visningar
575
Senast: Kalinka
·
E
Utrustning Nån som känner till den och vet hur den är att köra, kvalité mm. Funderar att köpa en sådan så det skulle vara roligt att höra lite...
Svar
3
· Visningar
1 047
Senast: piggis_83
·
Utrustning Jag vill ha ett täcke att slänga på hästen i boxen som inte blir helt fullt med spån om hon rullar sig. Men det måste andas för det är...
Svar
3
· Visningar
984
Senast: piggis_83
·
T
Utrustning Lite hjälp önskas :crazy: Vad är det för skillnad mellan Classic 216 och Classic 220? Vad är det för skillnad mellan 220 E och 220 SE...
Svar
2
· Visningar
1 122
Senast: Tusen
·
D
Utrustning Jag har svårt att hitta en bra sadel. Min ponny är så låg i manken. Jag och min mamma har provat sadlar men ingen passar. vilken sadel...
Svar
1
· Visningar
620
Senast: mannis
·
Utrustning Någon som vet något om märkningen P&R på sadlar? Har en flatback som det står C.C på lädret men annars är det bara märkningen P&R vid...
Svar
6
· Visningar
646
Senast: Mitrolle
·
Utrustning hur mörk är den? är den väldigt gul eller mer mörkcreme? vill gärna veta för ska beställa och funderar på (hörde en snygg variant här...
2
Svar
28
· Visningar
3 153
Senast: Peluso
·
K
Utrustning Jag har en Griffinsadel, 16,5" med vid bom som passar bra förutom att framvalvet är lite för lågt. Man får bara plats med 1 - 2 fingrar...
Svar
4
· Visningar
994
Senast: svea
·
P
Utrustning Ska ev. köpa en begagnad sådan, i fint skick. Tror modellen heter Royal någonting... Är det någon som har ett litet hum om vilken...
Svar
1
· Visningar
1 177
Senast: Peregrin
·
A
Utrustning Någon som rider i en sådan och vill komma med åsikter om den. Vilken typ av häst ni har den på. Djuphet. Stöd. Läderkvalitet. Hur vida...
Svar
2
· Visningar
1 369
Senast: Lotus
·
L
Utrustning Kan ett varmblod (travare) ha 135 i täckesstorlek? Det är ett svettäcke så storleken kanske inte är så jätteviktig? Hon är iaf 151cm i...
2
Svar
23
· Visningar
2 101
Senast: LoveRindi
·
R
Utrustning Red min häst på vanligt tvådelat pessoa förut. Hon lät sig snällt tränsas, krånglade inte. Sen lät vi en tandläkare titta på henne som...
Svar
10
· Visningar
819
Senast: Rianimare
·
T
Utrustning Hej! Jag har nyligen köpt ett ett-årigt gotlandsruss, som jag så smånigom ska köra in. Jag har läst en del om sidepull här på forumet...
Svar
5
· Visningar
755
Senast: JAG
·
F
Utrustning Jag har ett par vita, vanliga bomullslindor & ett par limegröna flashiga (:D) fleecelindor som bara ligger här hemma och skräpar...
2
Svar
32
· Visningar
2 078
Senast: Persikan
·
D
Utrustning Just precis...finns det kandarstänger i stl 10.5 utan tungfrihet? Och om det finns, var?
Svar
8
· Visningar
1 822
Senast: Fraise
·
M
Utrustning Bra eller dåliga? Hästen kan för tillfället inte ha vanliga snösulor men skulle ändå behöva någon form av sulor att fästa direkt på...
Svar
4
· Visningar
906
Senast: Rikkan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp