Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

P
Svar
57
· Visningar
3 195
Senast: Creiwry
·
Y
Utrustning Är de någon som har åsikter att dela med er av om Stübben Siegfried CS och Zaldi Star? Är det någon som vet hur bommen är? Är storleken...
Svar
14
· Visningar
1 598
Senast: Farouk
·
Utrustning Funderat ett tag på varför det är sån skillnad på storleken på bettringarna mellan trav & ridbett? ridbetten har ju oftast väldigt stora...
Svar
8
· Visningar
1 039
Senast: Peluso
·
D
Utrustning Vad har ni för storlek på era täcken som ni har till era normalstora shettisar? Jag har bara täcken som det är storlek 95 på nu, jag har...
Svar
14
· Visningar
968
Senast: Grim
·
Utrustning *STOR suck* Jippi, det är underbart! Skoja bara...för än en gång måste jag hitta en sadel som passar min älskade fyrbening. Lika kul...
2
Svar
29
· Visningar
2 116
Senast: Jen80
·
A
Utrustning Varför är alla bett så himla tjocka!? :confused: Letar efter ett bett som är så pass smalt att hästen kan stänga munnen men det verkar...
Svar
10
· Visningar
1 029
Senast: squirlett
·
Utrustning Är det någon som vet vad bommen är gjord av i dessa sadlar. Trä eller glasfiber eler vad? Visst är det väl en viss svikt i...
Svar
4
· Visningar
748
Senast: Leoni
·
Utrustning Är det någon som vet om Mountain horse high rider-stöveln är godkänd som tävlingsstövel? Nu syftar jag inte på Sportive high rider, som...
Svar
2
· Visningar
726
Senast: Chlo
·
A
Utrustning Är det någon som har beställt det där Kandaret från hööks för 499kr? Anledningen till att jag frågar är för att jag köpte det i butiken...
Svar
8
· Visningar
1 003
Senast: Athina
·
Utrustning har nu suttit en bra stund och letat bland gamla trådar för att få fram lite om Sant Cruz sadlar men hittar inget av värde. Jag står...
Svar
5
· Visningar
1 111
Senast: Athina
·
Utrustning Någon som har det pullartränset som kostar 349? Är det bra?
Svar
4
· Visningar
744
Senast: linzan
·
A
Utrustning Har inhandlat ett par nya fina Cavallostövlar. Jag tyckte de satt lite högt i knävecket, men nu när jag prövar dom så undrar jag om jag...
Svar
7
· Visningar
1 168
Senast: spoff
·
S
Utrustning Någon som vet vad bomvidd 30 på en Stubben allroundsadel motsvarar för bomvidd på en westernsadel.
Svar
3
· Visningar
854
Senast: Filosofen
·
O
Utrustning såg en beg. sadel idag.. vågade itne fråga vad den kostade.. men tittade på "knappen" i metall som sitter på sadlarna. där stod det "PR"...
Svar
2
· Visningar
672
Senast: _otursbarn_
·
S
Utrustning Vad är egentligen det för skillnad mellan ett rakt bett (t.ex rakt pelham) och ett tredelat bett? Inverkan? Skillnad vid tygeltag?
Svar
4
· Visningar
2 374
Senast: sweep
·
B
Utrustning Jag har nu efter nästan 9 år med min häst kommit på att han trivs och går bra på hackamore ehum ;) men jag gillar inte de "vanliga"...
Svar
3
· Visningar
687
Senast: Ahi
·
O
Utrustning trodde ALDRIG att jag skulle behöva byta bett på honom.. men han SKITER i bettet jag har nå.. har NOLL KOLL när jag rider.. han blir...
2
Svar
21
· Visningar
1 417
Senast: mizz_beauty
·
Utrustning Jag har insett att det är lika bra att införskaffa ett par bättre ridstövlar än Graninge eftersom vi nu ska börja tävla. Lika bra att...
Svar
9
· Visningar
1 216
Senast: lil-sis
·
J
Utrustning Vad är detta för bom? Hur skiljer den sig från en trä eller glasfiberbom?
Svar
1
· Visningar
707
Senast: meep_ask
·
S
Utrustning ...om de stemmer; dvs at hestens manke er 105 grader, og vinkelen på bomjernet også er 105 grader, kan salen likevel være for smal i...
Svar
3
· Visningar
711
Senast: AnetteJT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp