Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

D
Utrustning Någon som har det? För/nackdelar?
Svar
5
· Visningar
823
Senast: irma
·
M
Utrustning Fick för en tid sen turen på min sida och vann lite pengar.. och min stackars påni blev offer :) Beställde massa nya saker åt honom och...
Svar
6
· Visningar
890
Senast: arkivx
·
B
Utrustning HJ\'s schabrak, betalning? Fick mitt schabrak idag (otroligt snyggt btw :angel:) men behövde inte betala när jag hämtade ut det, fanns...
Svar
14
· Visningar
1 944
Senast: sweep
·
Utrustning i stl 105 som har BRA passform. Vart hittar jag det?? (Inte börjes)
Svar
4
· Visningar
767
Senast: Dragonfruit_
·
P
Utrustning min lillasyster har en sadel som det står WW på. jag har vetat vad det är för märke men glömt bort :o vet ni vad det är för märke, vad...
Svar
2
· Visningar
750
Senast: Issa
·
L
Utrustning Behöver lite hjälp av er. Det är någonting som är fel på min sadel, den ena bossan är större än den andra. Det syns ganska tydligt på...
Svar
2
· Visningar
678
Senast: lill_flesky
·
Utrustning är en ha?? *hjärnsläpp* Alltså om jag har en hage på 2 ha hur många meter elband behöver jag då?
Svar
6
· Visningar
2 079
Senast: anders
·
B
Utrustning Är det så att man bör rida utan vojlock de första två veckorna med den splirrans nya sadeln (syntetstoppning)? (Har gjort så tidigare...
Svar
3
· Visningar
813
Senast: benjamin
·
G
Utrustning Har jätte svårt att hitta en sadel som passar din min häst. Han har låg manke och platt rygg ! Nån som vet nån sadel som kan passa? Säg...
Svar
2
· Visningar
717
Senast: nipa
·
Utrustning Vilket är att föredra vid hoppning? Lindade ben eller senskydd? Vilket ger mest stöd resp skydd?
Svar
9
· Visningar
870
Senast: _otursbarn_
·
N
Utrustning Jag rider ett fullblod som är rätt gammal och har alltid tidigare ridit henne med lindor. Nu frågade jag ägaren om hon hade några som...
Svar
3
· Visningar
706
Senast: suisyola
·
Utrustning ...hur bra är de om man jämför med en vanlig (efter utprovning såklart)? Mitt hbl gick ju med fel sadel när hon va yngre, detta ledde...
Svar
2
· Visningar
781
Senast: hejzan
·
Utrustning Vad är det som skiljer den bomlösa sadeln från westernsadeln? Vad menas med bom? Jag trodde det betydde typ "stomme" och det måste väl...
Svar
6
· Visningar
919
Senast: mandalaki
·
M
Utrustning Nån som någonstns sett eller vet vart man kan få tag i ett tredelat dett med rättvända leder och eggringar? Mässing såklart!! :)
Svar
2
· Visningar
756
Senast: Bella_Bus
·
B
Utrustning Star Diamant 2000, går det? Någon som har gjort det? Och i sådana fall; vad kostade det? Tack :)
Svar
4
· Visningar
859
Senast: nocke
·
S
Utrustning Har ni några kommentarer elelr information om den? :confused:
Svar
1
· Visningar
601
Senast: SweetSelene
·
M
Utrustning Nu säljs pessoasadlarna och funderar på om en billig sadel från Börjes skulle kunna vara ett alterativ. Alltså att bara använda någon...
Svar
17
· Visningar
1 151
Senast: miss_willow
·
B
Utrustning Behöver lite hjälp till en lektion jag ska hålla om vad man behöver ha till en egen häst. Någon som har en bra lista eller vill skriva...
Svar
10
· Visningar
1 426
Senast: LoveRindi
·
Boj
Utrustning Håller på att kika över transportmarknaden, just nu är det ju ett stort utbud av allehanda vagnar... Några dumpar man direkt och några...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 365
Senast: Darknesss
·
A
Utrustning Om man rider barbacka, borde inte det trycka mycket på hästen ryggrad? Min häst brukar gå bättre när man rider barbacka men jag har...
Svar
9
· Visningar
1 120
Senast: Lydia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp