Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Svar
6
· Visningar
884
Senast: Centaur
·
Utrustning med en sadel som passar till 100%, och ett vitt schabrak under, hur ska avtrycken under schabraket från sadeln se ut då? :p
Svar
5
· Visningar
988
Senast: sleepy
·
Utrustning Vad tycker ni om denna sadel? Finns det ngn som här en sådan? Hur är den att rida i? Ligger den så bra på hästen som den skall göra enl...
Svar
2
· Visningar
963
B
Utrustning Ska nu köpa dressyrsadel och söker så in i norden och har en häst som är himla svår att hitta sadlar åt *suck* Alltså, jag ska köpa en...
Svar
3
· Visningar
665
Senast: Bella_Bus
·
Utrustning Ar det nagon ide att olja billiga trans? For de ar val egentligen inte gjorda av lader, utan av nagot syntetiskt lader??? :confused... 2
Svar
24
· Visningar
3 184
Senast: Athina
·
S
Utrustning En fråga bara, hur ofta smörjer ni hästens lädergrejer? Jag brukar smörja då och då. Gjorde det igår då det skulle vara roligt att putsa... 2
Svar
29
· Visningar
1 659
Senast: fuji
·
F
Utrustning Vad har ni för några? Själv har jag hittat ett par för 330:- på Glirnashopen! :idea: "Transportskydd med fleece på insidan. Sitter... 2
Svar
34
· Visningar
2 240
Senast: Dragonfruit_
·
Utrustning Vilken färg tycker ni är finast på sadel och träns till en fux, med ljus man och svans - inga tecken. :smirk: 2
Svar
29
· Visningar
2 512
Senast: Dragonfruit_
·
P
Utrustning Vad har ni för erfarenheter av en sån sadelgjord? Bra/dålig? Hur är det med passformen? Jag har hört att en sån sadelgjord kan göra så...
Svar
10
· Visningar
1 148
Senast: Centaur
·
L
Utrustning Hjälptygeln som heter nått med "gogg"... vad heter den? Någon som har en bild på den? jag har hjärnsläpp
Svar
9
· Visningar
1 245
Senast: Athina
·
B
Utrustning Vad ska jag göra? Allt känns ganska hopplöst nu... Pålla (sv. halvblod) har ganska dåligt sadelläge, vilket leder till att sadeln...
Svar
2
· Visningar
803
Senast: skuggi
·
B
Utrustning Är det någon som har dessa sadlar, tänkte då endast på hoppsadlarna!! Funderat på att köpa något av dessa märken då jag hört en massa...
Svar
7
· Visningar
1 456
Senast: Sv_ridponny
·
Utrustning Jag undrar lite om detta med hjälpmedel vid longering,tömkörning. För att hästen ska jobba med rätt muskler och bygga muskler bör man då...
Svar
3
· Visningar
987
Senast: Sv_ridponny
·
L
Utrustning Jag var inne för att beställa lite prylar från börjes hemsida, men de hade ju inga hjälptyglar?? har för mig att jag sett det i...
Svar
4
· Visningar
1 118
Senast: LoveRindi
·
Utrustning Någon som vet var man kan beställa Passiers läderbalsam? :confused: Dom har den på ryttare.com, men där är det slut och har varit så...
Svar
5
· Visningar
1 136
Senast: piggis_83
·
Utrustning Kombinationsbett - \"svårridet\"? Min tränare tycker jag ska prova att rida på ett sådant där kombinationsbett (bett + hack) på min...
Svar
12
· Visningar
2 314
Senast: Ava22
·
Utrustning hurdana är deras bommar? (raka, svängda o.sv...)
Svar
5
· Visningar
1 215
Senast: asa_gasa
·
F
Utrustning Har varit o tittat på en sadel men vet ej vad det är för märke.Det enda jag såg var knappen som håller ihop skyddet som ligger ovanför...
Svar
4
· Visningar
836
Senast: asa_gasa
·
P
Utrustning min häst har senskydd på frambenen när vi hoppar. men vad tycker ni är att föredra att ha för slags skydd på bakbenen? bör man ha några...
Svar
7
· Visningar
1 083
Senast: JAG
·
M
Utrustning \"Nya\" tyska transporterna: Christ, Rausch, Cheval Liberte. Är det någon som har erfarenhet av de tyska transporterna Christ, Rausch...
Svar
4
· Visningar
1 426
Senast: maggan2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka