Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag satt och putsade på ponnyns lädersenskydd. Dom fick jag väl begagnade för snart 5 år sedan, men NU komdet fram ett otydligt "märke"...
Svar
7
· Visningar
1 223
Senast: palle
·
F
Utrustning Har ett problem.... :o Hur ska detta Hackamore egentligen sitta på hästen. Hackamore Någon som vet säkert. Var ett tag sedan jag...
Svar
2
· Visningar
844
Senast: Frieser
·
S
Utrustning Vad ska man tänka på vid köp av en billigare begagnad hästtransport. Fattig som man är hade jag tänkt mig en i ca 10 000 kr-klassen. Om...
Svar
5
· Visningar
4 481
Senast: Elektron
·
R
Utrustning Några här som rider med Martingal? Provred en häst igår som hade det, och fick höra ev en kompis idag att det var för att hästen inte...
Svar
16
· Visningar
2 107
Senast: **BORTTAGEN**
·
M
Utrustning tex jolly jumper zip, alltså den vinter fodrade stöveln från h**ks? jag är en sån där som helst rider med skor (än så länge) men under...
Svar
6
· Visningar
1 107
Senast: mystar
·
P
Utrustning Jag har letat med ljus och lykta efter ett täcke som utesluter regn och rusk, är lagomt tjockt och har en halv hals. Det som föll mig...
Svar
12
· Visningar
1 043
Senast: viljan
·
P
Utrustning Passar det ihop elelr ser det helt tokigt ut?
Svar
9
· Visningar
943
Senast: _LeLLe89_
·
N
Utrustning Är det någon som vet vadför sadlar toppryttarna i hoppning har för sadlar? och då inte bara de i sverige utan de bästa ute i...
2
Svar
23
· Visningar
2 362
Senast: fio
·
Utrustning "Pådragar flärpen" är klen. (Den somsitter i hälen vid sulan) Köpte ett par sådana i förrgår och använde dem EN gång, sedan drog jag...
Svar
12
· Visningar
1 395
Senast: moli
·
S
Utrustning gäller inte mig nu utan en väninna har problem. tror hon iaf. och det är så att hennes häst verkar lite oren. ser inte halt ut, men i...
Svar
1
· Visningar
761
Senast: Jessica
·
F
Utrustning Någon som har en likadan? Hur är den att rida i och så? /lottch :bow:
Svar
8
· Visningar
1 274
Senast: furreburre
·
O
Utrustning padd under arebornlindor??? :confused: :confused:
Svar
8
· Visningar
777
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Utrustning Går in på H**ks hemsida och kollar runt och hittar teddypadden för 149:- Liknar en lammulspadd men är i teddy. Hoppade av glädje då jag...
2
Svar
27
· Visningar
2 326
Senast: blondi3958
·
B
Utrustning Bör man ha paddar(bandageunderlägg) under benlindor när man rider?
Svar
6
· Visningar
1 117
Senast: ankans
·
F
Utrustning Läste på produktinfo att Wintec Isabell har sina stigbygelfästen längre bak än på en "vanlig" dressyrsadel. Låter intressant, då borde...
2
Svar
37
· Visningar
2 424
Senast: SweetMelody
·
Utrustning nån som hunnit köpa den än och kan tala om hur den verkar? Har klämt lite på den men köpte aldrig då jag upplevde den som lite tunn och...
Svar
18
· Visningar
1 562
Senast: jo7
·
F
Utrustning kan ngn ge en stegbeskrivning hur jag kopplar en värmlandsvagn (alla släp förståss mer el m indre lika, jag vet)till bilen? först ska...
Svar
11
· Visningar
1 448
Senast: Fredag
·
T
Utrustning detta ska jag köpa på hööks! nubuckstövlar med fårskinnsfodring beigea manchesterridbyxor yllestrumpor varma vantar tror ni det här...
Svar
10
· Visningar
1 116
Senast: squirlett
·
Utrustning Jag har sätt att det har varit många frågor angående renovering av äldre transporter. Därför har vi fixat en hemsida där vi har...
Svar
18
· Visningar
2 460
Senast: Macken22
·
Utrustning Lindar ni med lindor i fleece eller elastiska vid ridning eller varierar ni? :confused: Ger elastiska lindor bättre stöd?
Svar
12
· Visningar
1 547

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mat till kräsen liten valp
  • Kattsnack 10
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp