Bukefalos 28 år!

Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Utrustning Jag skall införskaffa en klippmaskin, jag har en nu men den årkar inte igenom pälsen överallt.. Vet inte vilken som är bäst.. Vilken har...
Svar
9
· Visningar
2 344
Senast: Tican
·
B
Utrustning Klippmaskin Kommer säkert att ta 100år innan hästen är klippt, men min ekonomi tillåter inte dyrare. Eller kan man köpa en för människo...
2
Svar
23
· Visningar
2 517
Senast: tek
·
D
Utrustning Blir mer och mer tömkörningsfrälst, och har nu bestämt mej för att införskaffa en ordentlig tömkörningsgjord + tömmar. Nu använder jag...
Svar
13
· Visningar
1 562
Senast: armada
·
Utrustning .... finns de :confused: När jag köpte fullblodet var hon omusklad och passade perfekt i en normal mot vid bom. Nu efter 2 månader har...
Svar
7
· Visningar
1 494
Senast: Duvan
·
F
Utrustning jag undrar om någon har provat detta täcke på sin häst och vad ni i sådant fall tycker om det. är halsen trång/stor? är det tjockt eller...
Svar
1
· Visningar
790
Senast: aniratak
·
P
Utrustning Det som går upp en liten bit på halsen.... Nu är det bara 2 veckor kvar till Globen, jag o min polare planerar ett besök hos Hööks i...
Svar
8
· Visningar
1 535
Senast: aniratak
·
P
Utrustning \"kulbett\" Vill höra era erfarenheter o åsikter om ett sk kulbett. Vet inte om det finns något annat namn på detta bett, men tänk er...
Svar
5
· Visningar
1 443
Senast: **BORTTAGEN**
·
D
Utrustning Jag har en häst som är väldigt mjuk i munnen :), men nu har han börjat dra iväg jag rider på ett ledat gummibett pga att han har...
Svar
13
· Visningar
1 315
Senast: **BORTTAGEN**
·
E
Utrustning vilka skulle ni rekomendera och varför ? :smirk:
2
Svar
20
· Visningar
2 136
Senast: Ava22
·
B
Utrustning Hur mycket "glapp" (när man inte sitter i sadeln) baktill är ok på en syntetsadel som är helt ny? Det är en Wintec med CAIR. "Sätter"...
Svar
8
· Visningar
1 290
Senast: **BORTTAGEN**
·
Utrustning Jag skulle vilja veta lite mer om Zaldi Atlanta, Zaldi Classic och Prestige (Apaloosa) Hippos dressyrmodeller. Bu eller bä? Hästen är...
Svar
7
· Visningar
1 146
Senast: ecssory
·
Utrustning Är i transportköpartankar och funderar även på om jag ska lägga till några kronor för att få öppningsbara fönster. Min fråga är därför...
Svar
6
· Visningar
1 301
Senast: Chlo
·
Utrustning Är det någon som vet något om Floki islandssadel som nästan är bomlös, dvs. den har visst någon sorts mjuk bom av något slag... Tror...
Svar
13
· Visningar
2 096
Senast: moli
·
B
Utrustning Sadeln ska ju ligga ca 5 cm bakom bogbladet om det ska vara rätt, men hur långt bak sätter man en hoppsadel som är mycket framskuren i...
Svar
1
· Visningar
840
Senast: skuggi
·
A
Utrustning Tycker jag verkar fungera bra, är det nån som har ett? Och vart köper man det - gärna så billigt som möjligt?!
Svar
7
· Visningar
1 156
Senast: Egonson
·
Utrustning Är det någon här som har erfarenhet av de stigbyglarna? Jag tycker att de verkar intressanta ur ett säkerhetsperspektiv. Dessutom tänker...
2
Svar
22
· Visningar
2 171
Senast: pinky
·
I
Utrustning Är det någon som har eller känner någon som har denna sadel? Ligger den bra? Jag vet att man får vad man betalar för, men är det väldigt...
Svar
2
· Visningar
840
Senast: Amelia
·
Utrustning Någon som vet graderna för bommen på prestigesadlarna? Gärna hela vägen från 28-37.
Svar
4
· Visningar
1 183
Senast: Nyx
·
P
Utrustning Ska ev flytta min häst i vinter till ett annat stall. Där byter de täcken när de kommer in från hagen, i mitt nuvarande stall har de...
Svar
4
· Visningar
851
Senast: suisyola
·
Utrustning ...kan man möjligen tvätta dem med bara vanligt tvättmedel nån gång ibland? Jag har tappat bort min tub med Cavalclean och de skulle...
Svar
3
· Visningar
813
Senast: Poxz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tips för att reda ut hår
  • Höstföräldrar 2023
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp