Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning som man sätter under skon, som ska göra så att det inte bildas styltor under hästhoven, är det bra? Här i Skåne har vi nästan aldrig...
2
Svar
20
· Visningar
2 475
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Utrustning benskydd Funderar på att köpa sådanna runt om till hästen. Någon som har sådanna? Villken stl. bör jag ha till ett varmblod med ganska...
Svar
16
· Visningar
2 035
G
Utrustning Jag undrar vad ni tycker är bäst - helskodda ridbyxor eller knäskodda? /Ylle
2
Svar
32
· Visningar
2 929
Senast: Maliiin_
·
S
Utrustning Snälla tipsa mig om bra tömkörningsgjord (med stålstomme), samt bra tömmar. Var kan jag köpa en sådan, och var kan jag köpa bra tömmar??
Svar
3
· Visningar
2 163
Senast: Sidney
·
J
Utrustning Jag måste köpa ett nytt vintertäcke till min häst, för att de hon har står inte emot regn/snö. Hon behöver även ha ett med hals...
Svar
6
· Visningar
1 636
Senast: suisyola
·
M
Utrustning Vilket är det bästa fleecetäcket med hals? Tacksam för tips! :bump:
Svar
3
· Visningar
1 716
Senast: suisyola
·
N
Utrustning Då vi sålde en våra gamla inridningssadel till en tjej som haft jätteproblem att hitta en sadel till sin häst, söker vi nu med ljus och...
Svar
2
· Visningar
1 603
Senast: Rejält_felskapad
·
M
Utrustning På bettet, vad vill man ha? Vad är bäst? Vad föredrar ni?
Svar
6
· Visningar
5 883
Senast: Gabriol
·
L
Utrustning Är det någon här som har såna och vet hur de är i kvaliten?
Svar
7
· Visningar
1 758
Senast: _otursbarn_
·
M
Utrustning Är det någon som vet var jag kan köpa större knäklossar till en Wintec close contact? Tacksam för svar! :banana:
Svar
10
· Visningar
3 452
Senast: Druvan
·
K
Utrustning Är det någon som har prövat dom ? Ser ganska praktiska ut, man slipper ju linda.
Svar
9
· Visningar
2 106
Senast: julia_v
·
Utrustning Jag köpte en dressyrsadel igår till min häst som har ungefär samma kroppsstorlek som en cob / arab (typ stor d-ponny liten häst?) Dum...
Svar
6
· Visningar
1 516
Senast: Dreamer
·
B
Utrustning Jag skulle vilja att min sadel minst skulle ligga 3 fingrar längre bak än vad den gör nu. Problemet är att min häst inte har någon manke...
2
Svar
25
· Visningar
3 659
Senast: skuggi
·
C
Utrustning Vi har en gammal dressyrsadel hängandes i stallet, som en tjej "glömt" kvar för 5-6 år sedan. Den passar min häst jättebra och jag...
Svar
2
· Visningar
3 549
Senast: cranberry
·
B
Utrustning Olympichjälm & hjälmar som inte ser ut som svampar?!?! Hej! Någon som vet om dessa hjälmar görs fortfarande och var dom finns att...
Svar
2
· Visningar
1 645
Senast: Vala
·
B
Utrustning finns på hööks, någon som har? är det något för allergiska hästar? sedan undrar jag vad ni tycker om gold medal betten. tacksam för svar :)
Svar
5
· Visningar
3 541
Senast: palle
·
O
Utrustning är dom bra...tänkte ha dom som slit och släng när ja ä ute å rider i skogen, ute i sanden( där vi hoppar lite små hinder) å så...är dom...
Svar
8
· Visningar
1 510
H
Utrustning Hej! Jag letar sadelmakare som jag vill ha special tyglar gjorda, vill ha smala tyglar som är super mjuka. Har köpt massvis med tyglar i...
Svar
2
· Visningar
1 395
Senast: hellgirl
·
Utrustning När man ska beställa därifrån, kan man beställa från den sista katalogen som kom ut då? Tycker det verkar lite snurrigt och dåligt med...
Svar
10
· Visningar
3 749
Senast: Snuffsan
·
C
Utrustning När började den modellen Brenderup med det stora fönstret längst fram börja komma?Vilka årsmodeller har det? Det släpet jag såg var...
Svar
3
· Visningar
1 490
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hage
  • Födda -21

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp