Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Känns som att om man söker så får man ändå tusen olika svar, jag är totalt ny inom bomlöse världen men har slagit tanken mig att det...
Svar
9
· Visningar
1 464
Senast: Tagliabue
·
Utrustning Jag är ute efter en hoppsadel, alternativt allround mot hopp, att rida i skogen med och även småskutta lite. Problemet är att det är...
Svar
3
· Visningar
1 254
Senast: Tillis
·
Utrustning Hej! Jag kommer att åka till Island och undrar om det är en bra idé att köpa ridkläder där. Tänker speciellt på "väderkläder"...
Svar
10
· Visningar
3 813
Senast: aprilmaj
·
Utrustning Någon som använder kyldamasker som man inte behöver ha i frysen utan som aktiveras med kallt vatten. Fungerar de och vad har ni för...
Svar
0
· Visningar
750
Senast: mahlmt
·
Utrustning Hej Håller på att jaga sadel till min häst och det är ju en djungel. Jag är en relativ ny på detta och skulle vilja veta...
Svar
1
· Visningar
1 907
Senast: *tove*
·
Utrustning Är det någon som har tips på långa ridbyxor? Har ett bra från pikur, men just nu håller inte riktigt ekonomin för att lägga +1500:- på...
Svar
17
· Visningar
1 564
Senast: laeikinois
·
Utrustning JAg sitter i ett litet dilemma och tänkte höra hur ni tänker... Velar så mycket fram och tibaka att jag inte vet vad, vill ha andras...
Svar
11
· Visningar
2 913
Senast: sassiball
·
Utrustning Någon som vet hur JW ridbyxor är i stl jmf med Pikeur?
Svar
4
· Visningar
1 049
Utrustning Är det någon som har Catgos flugtäcke? Är du nöjd med det i så fall? Passform? stora/små i storleken? Står i beskrivningen att det...
Svar
0
· Visningar
1 112
Senast: Taz
·
Utrustning Letar westernsadel till min islänning som har tämligen rak och rätt lång rygg och har ca 105 grader i bomvidd i vanlig sadel. Han har...
Svar
0
· Visningar
749
Senast: Koriander
·
Utrustning Är det någon som erfarenhet av Peugeot 406 som dragbil? Hur är de i såna fall. Jag letar "ny" bil men som student har jag inte någon...
Svar
7
· Visningar
1 751
Senast: Gabby_Ossi
·
Utrustning Kan jag snälla få kommentarer om denna rygg hur ni skulle beskriva den och ev. vilka sadelmärken som kunde passa? Vill ha ett litet hum...
Svar
2
· Visningar
881
Senast: *tove*
·
Utrustning Det verkar knepigt att finna dessa utan det är märkt tex LS. Enda stället jag har hittat som har utmärkt vad de innebär går det inte att...
Svar
1
· Visningar
711
Senast: FadeAway
·
Utrustning Är det någon mer här som har Princevill hoppsadel från Börjes? :) Den heter typ Charlott Hopp på deras hemsida och märket är...
Svar
1
· Visningar
1 277
Senast: Lavinia
·
Utrustning Min 10 år gamla klippmaskin pajade när jag hjälpte pappa att klippa hans afghanhund. Är det lönt att laga den? Den blev varm och...
Svar
2
· Visningar
2 573
Senast: gylle
·
Utrustning Skall köpa en equipe expression, funderar nu på om jag ska ha präglat läder eller single flap m kalvskinn? Har någon erfarenhet av...
Svar
10
· Visningar
2 265
Senast: jasseeh
·
Utrustning Jag hade ut en kvinna för en liten tid sedan som provade ut min sadel och konstaterade att den passade på min häst. Idag hade jag en...
Svar
3
· Visningar
2 536
Utrustning Jag har fastnat i sadeldjungeln och skulle behöva lite nya idéer och tankar! :) Söker en hoppsadel, som är relativt kort och rak, med...
Svar
0
· Visningar
945
Senast: Akleian
·
F
Utrustning Hej Jag känner många som åker till England och köper en hel del utrustning till häst och ryttare och jag undrar vad era favoriter...
Svar
4
· Visningar
1 639
Senast: svea
·
Utrustning har köpt mig en unghäst som är 2 nu, men har redan nu börjat fundera på vilken typ av sadel jag ska köpa.. Alternativen är...
Svar
5
· Visningar
1 110
Senast: pulkaskurk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka