Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Utrustning Nu skulle jag vilja se allt ni har i hästväg som har bling bling...Jag är så barnsligt svag för sådant att min "gubbe" retar mig med att... 53 54 55
Svar
1 097
· Visningar
181 547
Senast: Lillelorden
·
Utrustning Undrar om någon fått tillverkat en sadelgjord av sadelmakare åt er häst och om ni är nöjda? Är det något som kan rekommenderas när man...
Svar
3
· Visningar
890
Senast: Silkisif
·
Utrustning Finns det någon som har erfarenhet av dem? Tycker Umesläpen blivit hutlöst dyra, och även om jag inte är ute efter en ny transport för...
Svar
0
· Visningar
1 458
Senast: Nebraska
·
Utrustning Alltså, har en Spalding dressyrsadel som ligger jättebra på hästen, men är inte optimal för mig, dock ingen katastrof (får skav:crazy...
Svar
5
· Visningar
1 949
Senast: Matten
·
Utrustning Vintern är långt borta... men sitter och kikar i hööks nya katalog och funderar på vad vår shettis kan tänkas behöva i vinter. Går på... 2
Svar
21
· Visningar
4 224
Senast: skogstokiga
·
K
Utrustning Jag vill veta allt om den sadeln! Visa gärna bilder på era hästar som har de. :)
Svar
3
· Visningar
4 380
Senast: Ketto
·
Utrustning Vilken sorts transport har ni? Enkel eller boggie axel? Fördelar och nackdelar med ert släp? Idag har jag ett Trane från -79... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 520
Senast: lady_vip
·
Utrustning Hej, jag har försökt kolla runt lite vad man kan prova för nosgrimma och bett till het häst men blir bara yr, finns så många...
Svar
1
· Visningar
2 287
Senast: lady_vip
·
K
Utrustning Jag undrar om det är någon som har erfarenhet av dem? Har sett de ute på annonser och blev lite nyfiken. Finns det några återförsäljare...
Svar
17
· Visningar
3 785
Senast: FadeAway
·
Utrustning Precis som rubriken lyder så undrar jag om tredelat eggbett. Fick just sms av en polare som hade utläst från min fb att jag använde...
Svar
13
· Visningar
3 455
Utrustning Jag har länge varit sugen på en egen transport. Men, jag är en sån som försöker hålla i pengarna. Jag har råd, men funderar på om det... 2 3
Svar
46
· Visningar
4 453
Utrustning Hejsan Buke, jag skulle behöva lite hjälp gällande bett till min gamla c-ponny som min 9-åriga lillasyster tagit över. Han är en...
Svar
19
· Visningar
9 569
Senast: Springsteen
·
Utrustning Helt ny på bukefalos, så bara att säga till om jag råkat posta nåt helkonstigt nu;) Kollade runt lite på internet om pessoabett...
Svar
1
· Visningar
780
Senast: cirkus
·
Utrustning Ska sälja min sadel, men minns tyvärr inte bomvidden... har för mig att det är 32, min häst är väldigt bred, men hittar inte någon stans...
Svar
4
· Visningar
2 255
Senast: MiaMaria
·
Utrustning Tänkte att eftersom det finns trådar med utrustning i alla möjliga färger kunde vi ha en med guld:love: Så in med alla bilder och...
Svar
0
· Visningar
581
Utrustning Lite funderingar kring sadel till en unghäst. Islänning med spikrak rygg, takformad (åtminstone nu innan musklerna kommit, är bara i...
Svar
1
· Visningar
1 363
Senast: kvandi
·
S
Utrustning Jag hade idag bestämt mig för att åka och köpa en säkerhetsväst, har inte tidigare använt någon men nu kändes det att det var på tiden...
Svar
5
· Visningar
4 746
Senast: fio
·
Utrustning jahaps, dags att köpa ny sadel IGEN *suck* 4 sadeln på fem år. Har i dagens lägen en zaldi royal som jag älskar. Tyvärr har den...
Svar
4
· Visningar
1 653
Senast: vinkelina
·
Utrustning Ja då har pållen tappat en sko i hagen, o hovis är på semester.. Kan man sätta på cavallo boots på hoven där skon tappats och rida med...
Svar
3
· Visningar
2 387
Senast: Amelique
·
Utrustning Letar hoppsadel till mitt halvblod med mycket hög manke och rak rygg. Har provat, kiffer och shockemöle de passar inte. Manken tar i...
Svar
7
· Visningar
3 275
Senast: Nickelodion
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025