Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning har en sadel jag köpte för länge sen, jag vet inte vad det är för tum på den, skulle gissa på 17-17.5, frågan är, hur vet jag? Jag mätta...
Svar
3
· Visningar
1 031
Senast: jassica
·
C
Utrustning Jag undrar om det är någon som vet om det finns någon annan än Dyon som gör sidostycken till hackamore? Tycker att dom är dyra... Så...
Svar
9
· Visningar
2 466
Senast: gylle
·
Utrustning Snart är vintern här. Långt bort kan tyckas, men brr. Snart så… usch! Så kommer ju det här med vatten till pållarna. Inne är inga...
Svar
19
· Visningar
2 340
Senast: lady_vip
·
Utrustning Äntligen har horseware kommit med ett ridtäcke!:bow: Någon som har det redan eller har tittat på det? 2 3
Svar
47
· Visningar
9 209
Senast: Bison
·
Utrustning lindar ganska ofta vid ridning men har ett stort problem, bakbens paddarna brukar glida ner ca 2- 5 cm. har elastiska lindor, 50/50...
Svar
5
· Visningar
1 055
Senast: Buck
·
Utrustning Har funderat ett tag på att typa om mitt Umesläp till 1990kg, är en boggie -04:a. Man läser ju i många annonser att det är så lätt att...
Svar
1
· Visningar
1 370
Utrustning I höst/vinter kommer jag ha mina shetlandsponnys klippta för första gången och funderar nu på vad man ska ha för täcke. Jag kan inget om...
Svar
15
· Visningar
2 014
Utrustning Besviken och lite chockad när min häst svettas och står o väger i trailern under färd! Relativ ny Ifor med step up och aluminium golv...
Svar
6
· Visningar
2 531
Senast: Egonson_
·
Utrustning Är lite tveksam till benlindorna som är hälften Elastic/fleece, är dom bra? eller ska ska man hålla sig till antingen eller? 2
Svar
29
· Visningar
4 891
Senast: ann80
·
Utrustning Sadelutprovaren har semester så tänkte försöka hitta en passande modell på egen hand. Naturligtvis ska den kontrolleras utav någon med... 2 3
Svar
55
· Visningar
14 297
Utrustning Finns det någon på allvetande Buke som vet något om denna sadel? Har en vän som fått i uppdrag att sälja en brun "Rosewood"...
Svar
3
· Visningar
2 016
Senast: sandrafors
·
Utrustning Jag tycker egentligen bäst om de där flugpannbanden i plast som skydd för ögonen, men nu redan efter tre dagar börjar min häst se... 2
Svar
27
· Visningar
4 710
Senast: Houdinie
·
Utrustning Jag har inte råd eller lust att köpa jättedyra schabrak för att de jag har är lite tråkiga. Istället skulle jag vilja uppgradera de...
Svar
4
· Visningar
1 162
Senast: bellabus
·
Utrustning Jag kan ibland bli rätt förundrad över både hur mycket jag själv och andra hästägare lägger på utrustning till sin häst (och...
Svar
16
· Visningar
2 182
Utrustning behöver en ny extrasadel men vet inte riktigt vad jag ska titta på. ska passa en överbyggd häst som är ganska bred. wintecs vita järn är...
Svar
4
· Visningar
923
Utrustning Jag vet att de finns sysjälvtrådar redan, och letat igenom dom men de flesta är rejält utdaterade med "döda bilder" och länkar. Jag...
Svar
4
· Visningar
3 225
Senast: Carmoliana
·
Utrustning Är det någon som har nåt tips på ridstövlar som är riktigt vida i vaderna? // Elsa:)
Svar
4
· Visningar
1 307
Senast: Megs
·
Utrustning Alltså en sådan öronluva man har under träns, ingen hag-flughuva. Har insett att min häst behöver få öronen skyddade även vid motion...
Svar
15
· Visningar
2 791
Senast: Ingela_S
·
D
Utrustning Ska köpa ett anna scarpati ulltäcke och matchande schabrak, marint tänkte jag men vet inte alls vad jag ska ha för kantband och...
Svar
9
· Visningar
4 242
Senast: duken
·
Utrustning Är ute efter en ny sadel till min nsv och hittade en annons på en master saddlery (allround). Någon som har erfarenhet av denna modell?
Svar
1
· Visningar
1 187

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka