Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag vill ha tag på bättre begagnade dubbdäck till min transport, men vad ska jag söka efter för att hitta det på t.ex. blocket? Alltså...
Svar
9
· Visningar
6 122
Senast: djurvan
·
H
Utrustning Tittade precis igenom annonser och fick syn på en väldigt konstig Bates sadel - tydligen har de en ny modell, nämligen en "Elisabeth... 10 11 12
Svar
237
· Visningar
28 117
Senast: Angel
·
J
Utrustning Jag funderar bara kring dessa kiefferbommar...;) Vad är fit 1 och fit 2 i förhållande till andra storleksmått...för i begagnat annonser...
Svar
11
· Visningar
9 136
Senast: -Remont-
·
Utrustning Nån som vet vad de här är för sadelmärke? Är den relativt okänd?
Svar
4
· Visningar
934
Senast: porfyr
·
S
Utrustning Har en fundering. Köpte ett par nya duon chaps begangnat som var mycket ljusare än mina skor. Funderade på om det går att göra chapsn...
Svar
4
· Visningar
1 113
Senast: Kallebus
·
Utrustning Håller på och försöker leta efter en bra dressyrsadel till min unghäst och har hittat en som jag tycker ligger bra. Av schabraket att... 2
Svar
36
· Visningar
4 248
M
Utrustning Waterford Bett, Någon som har erfarenhet av detta bettet? Vad tycker ni i så fall om de och vad är orsaken till att ni använder det...
Svar
13
· Visningar
20 050
Utrustning Ja, så är det..den luktar gammal fotsvett, lik, apa..blöt disktrasa.. Den har inte foder som går att ta ut, finns det ngt knep för att... 2
Svar
29
· Visningar
5 205
Senast: tralala
·
Utrustning Jag ska köpa min första egna bil snart, yeheey! :p Nu är bara frågan vad jag ska ha för någon, jag lär inte dra något släp själv på...
Svar
7
· Visningar
1 225
Senast: akleja
·
Utrustning Ska testa jaktkandar på min häst, funderar dock på om man ska satsa på ett helt rakt eller ett med tungfrihet. Han går på vanligt rakt...
Svar
5
· Visningar
1 123
Senast: lady_vip
·
Utrustning Som rubriken säger finns det? Fick upp en bild i huvudet idag när jag kikade på några av produktnyheterna för våren. Tror att det skulle...
Svar
5
· Visningar
1 326
Senast: Iaraphel
·
Utrustning Köpte ett par cavallo simple boots till en unghäst som gjort slut på fötterna på den stenhårda frusna marken, tog ett paket broddar på...
Svar
5
· Visningar
1 485
Senast: gubbtjyv
·
Utrustning Hej! Jag hade för ett tag sen en sadelprovare ute, där vi kom fram till att en Stübben Tristan låg bra på min häst. Är Prestigen...
Svar
1
· Visningar
751
Utrustning Hade en ganska intressant diskussion igår. När är det OK att låna till hästutrustning och när är det inte speciellt smart? Nu menar... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
6 272
Senast: Niela
·
Utrustning Hur är bomvidderna på Albion HR, samma som K2 och övriga modeller? Med andra ord motsvarar en MW Albion HR en MW Albion K2?
Svar
2
· Visningar
1 218
Senast: Angel
·
Utrustning Är det någon som med framgång provat att rida med antingen någon form av handskvärmare (á la påsar) eller batteriuppvärmda handskar (t... 2
Svar
27
· Visningar
5 784
Senast: Fredag
·
Utrustning Det är dags att köpa en ny skottkärra då den nuvarande håller på att trilla i bitar... Vilken är den bästa skottkärran tycker du...
Svar
15
· Visningar
3 865
Senast: G-uldlock
·
Utrustning Jag har ett problem... Jag äger en Prestigesadel som jag köpte ny med bomvidd 33, sedan värmde jag om den till en 35:a och strax...
Svar
0
· Visningar
784
Senast: Docka
·
Utrustning Hej! Bakluckan på min transport knarrar väldigt mycket, det beror förmodligen på att den är så frusen(-30 i över två veckor) men jag...
Svar
6
· Visningar
1 237
Senast: TrixiLisa
·
Utrustning Jag har en bomlös sadel som ligger bra på min häst, enligt mig iaf. Igår hade jag ute kiropraktorn som också tyckte att sadeln låg bra...
Svar
17
· Visningar
1 744
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka