Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Behöver en ny padd men hittar ingen stor nog åt min 18-18,5" dressyrsadel. Någon som själv har haft detta problemet förr?
Svar
19
· Visningar
1 791
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Förslag på bästa bilen för B- kort som får dra så mycket det går ;)
Svar
19
· Visningar
9 292
Utrustning Funderar på att köpa en Globus dressyrsadel i syntet, är det någon som har erfarenheter av en sån? Bra eller dåliga? För och nackdelar... 2
Svar
24
· Visningar
3 052
·
Utrustning Har läst lite på buke nu om pelham men har inte riktigt hittat svaret tycker jag. Att man inte ska rida på ett delat pelham har jag...
Svar
2
· Visningar
726
Senast: Jaaxxx
·
T
Utrustning Är den okej? Jag har precis fått hem min nya häst och fick ej köpa med hennes sadel så nu måste jag köpa en ny jag har inte så mycket... 2
Svar
27
· Visningar
2 624
Senast: Tjolahopp
·
Utrustning Jag är inte riktigt så bra på att se hur sadlar passar, men liten aning har man väl..dock känns den här både bra och dålig :confused...
Svar
17
· Visningar
1 778
Senast: lillgumman
·
Utrustning Har precis fått hem dessa ridbyxor Sååå otroligt sköna! Och väldigt stretchiga så jag undrar om det är nån av er som har haft de här...
Svar
0
· Visningar
679
Senast: lisa412
·
Utrustning Är det någon som hunnit köpa dessa boots och kan säga hur de är i stl? :) (Det är de som finns i brunt också, artikelnr 610312 )
Svar
0
· Visningar
701
Senast: Centaur
·
Utrustning Ja som vi alla vet så är det ju supersvårt att håla ljust läder ljust,köpte ett londonfärgat träns och som med nytt läder måste man ju...
Svar
1
· Visningar
1 336
·
Utrustning Här kommer ett i-landsproblem. Efter mycket spanande, längtande och rotande i plånboken så har jag äntligen beslutat mig för att... 2
Svar
26
· Visningar
3 183
Senast: tuaphua
·
Utrustning Läs HELA tråden innan du lämnar ett inlägg, eller två!!! Imorgon slås portarna upp för den årliga mässan på Göteborg Horse Show... 9 10 11
Svar
206
· Visningar
33 797
Senast: LouisePaulsen
·
S
Utrustning Snälla hjälp mej vad det är för märke på denna bomlösa sadel?? Super tacksam för hjälp ...
Svar
1
· Visningar
728
Utrustning När använder du täcke på din häst? Varför? Vad är det optimala hästtäcket för dig och din häst? Vilka funktioner skall täcket ha...
Svar
13
· Visningar
5 062
Utrustning har i dagarna efter en rejäl otäck transportolycka med häst fått mig en ´tankeställare när de gäller försäkringar av transporter...
Svar
9
· Visningar
2 002
Senast: -Catherine-
·
Utrustning Någon här på Buke som har erfarenhet av att använda Freemaxpaden under Pfiffs bomlösa sadel? Passar den bra och ger den en bra...
Svar
2
· Visningar
1 611
Senast: fetange
·
Utrustning Har hjälp av tränare men då hästen skrittas igång efter en skada tänkte jag passa på att rida in honom på kandaret och vi kommer alltså...
Svar
9
· Visningar
2 794
Senast: Centaur
·
Utrustning Min nya häst kommer varje dag in från hagen med nya sår av broddtramp. Har blundat lite för det och tänkt att hon får lära sig att hålla...
Svar
18
· Visningar
3 326
Senast: Kallebus
·
Utrustning Vad tror ni om den här? Hästen verkar gilla den, rör sig bra. Jag sitter bra i den. Ett litet frågetecken om att den kanske... 2
Svar
24
· Visningar
3 320
Senast: Smirinda
·
Utrustning Golfen har kolapsat för femtielfte gången så nu måste jag väl nog sluta lägga pengar i den och köpa en riktig bil. Vill ha en som... 2
Svar
20
· Visningar
4 819
Senast: Caffe
·
Utrustning Tänkte höra om någon HW expert vet hur tjockt och gamalt mitt Rambo Wug är som jag fick köpa av en i stallet. Har googlat lite men inte...
Svar
4
· Visningar
841
Senast: stjarnfrugt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka