Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hej Idag gick min underbara lädergjord sönder i spännet:cry: Det jag undrar är om de finns sådana spännen lösa som man kan köpa så...
Svar
5
· Visningar
1 284
Senast: tess91a
·
Utrustning Hej Ja yttligare en "vilken sadel passar min häst" tråd. Börjar så smått leta efter ny sadel till min häst, helst hoppsadel. Det...
Svar
0
· Visningar
647
Senast: tess91a
·
Utrustning Vill veta allt!:) Är den som börjes? Den ser högre ut i manken är den det? Svara snabbt vill veta nu!!!!!!!!!!! 20 21 22
Svar
430
· Visningar
44 377
Senast: fetange
·
Utrustning Jag har kollat på Supreme high rider och jag tycker de verkar som att de är väldigt bra. men jag kan tycka att de är lite för dyra.. Ni...
Svar
9
· Visningar
1 540
Senast: Bison
·
Utrustning Jag skulle vilja ha ett par thermoshortchaps att ha som komplement till mina klumpiga vinterridstövlar. Vet att det finns eller har...
Svar
2
· Visningar
1 660
Senast: moster_punk
·
Utrustning nu i dessa kalla tider ? Köpta? Hemmabyggen? Min TB är jag nöjd med. Den har fungerat precis som den ska, och eftersom vi haft ganska...
Svar
3
· Visningar
1 301
Senast: Lotus
·
F
Utrustning Jag har kuggat med två fel för mkt på BE teorin. En fråga var bl.a. Hur man räknar ut brottstyrkan på ett spännband? Är mkt tacksam för...
Svar
6
· Visningar
3 062
Utrustning Jag funderar på att köpa ett nytt fint tävlings och träningskandar till min häst och skulle vilja ha lite tips på snygga kandar. Vad har...
Svar
0
· Visningar
741
Senast: millan71
·
C
Utrustning Jo, jag undrar vilka nosgrimmor som är "tillåtet"/bäst att ha till olika bett? Och gärna motiveringar till varför det är så också...
Svar
0
· Visningar
613
Senast: Canasta95
·
Utrustning Fick för några månader sen hem en foderhäst och fick även med en del utrustning. Bl.a en sadel som enligt ägaren skulle passa hästen... 2
Svar
33
· Visningar
3 638
Senast: Niela
·
M
Utrustning Någon som vet vart man kan köpa Globus Schabraken på nätet, förutom alla mässor så som Falsterbo osv? Letar och letar men hittar inget...
Svar
3
· Visningar
883
Senast: CCT
·
Utrustning Hej! Jag har en nordsvensk som jag har provat lite olika bett på , däribland vanligt trerdelat, D-ringsbett med... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 371
Senast: Ronjiislove
·
Utrustning Har ni något förslag på ett bra stalltäcke på 400g (450 går också bra i värsta fall, men inte mindre än 400) som inte kostar skjortan... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 826
Senast: feel
·
Utrustning Har ett par ridstövlar som jag undrar vad de är för märke. De har ett par år på nacken. Det står LUX på ett litet metallemblem på...
Svar
1
· Visningar
679
Senast: lillsyrran
·
Utrustning Söker nu lite info från er smarta bukefolk då jag inte riktigt får svar på min fråga på transportstyrelsens hemsida.. Går det att...
Svar
11
· Visningar
1 761
Senast: ricca
·
Utrustning Ja , som rubriken lyder, någon som har tips På ett bra bett till en häst som blir stark å Framtung i hoppningen? Jag söker inga expert...
Svar
11
· Visningar
4 837
Senast: Picazzo
·
Utrustning Jag har en D-ponny som bilr väldigt het när jag rider honom, han taktar och slänger med huvudet. har nu den senaste tiden ridit på... 2
Svar
27
· Visningar
8 227
Senast: Ponnytokis
·
M
Utrustning Jag hade tänkt slänga iväg en beställning på ett par premier Equine skydd. Är det någon som vet hur dom är i storleken? Har ett halvblod...
Svar
5
· Visningar
1 787
Senast: Mionisse
·
Utrustning Hej Har tittat på en Hubertussadel, säljaren vet ej 100 hur bred den är. Fick bilder med mått. (Fått lov att säljaren att lägga ut...
Svar
4
· Visningar
906
Senast: iNHALE
·
Utrustning Har N.E.W terrängskydd på min häst, de är lagom stora men snurrar under ridning. Då har jag ändå dragit åt dem ordentligt. Kanske inte...
Svar
0
· Visningar
755
Senast: Zipp2010
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka