Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Utrustning Kom igår in i någon tråd av en slump där någon la upp en bild på ett par damasker/strykkappor. Som flera påpeka var felknäppta. Jag har... 2
Svar
21
· Visningar
15 572
Utrustning Ska skaffa lindor och paddar i nån läcker färg till våren då jag ska sätta igång och träna med min pålle:laugh:. Kanske inte låter så...
Svar
12
· Visningar
4 601
Senast: svea
·
H
Utrustning Hej alla! Jag vet inte vart jag ska vända mig, så jag hamnade här! Dagens i-lands problem: Kan man ha brun (mörkbrun) utrustning på en... 2
Svar
22
· Visningar
9 917
Senast: Pallen
·
Utrustning Min häst är väldigt frusen av sig och nu skulle jag vilja ha tips om riktigt varma täcken! Minst 300g och uppåt + hals, gärna fast...
Svar
14
· Visningar
1 254
Senast: Vogue
·
Utrustning Jag hittade ett UNDERBART Jacson täcke för nått år sedan på Ullared och chansen att jag ska hitta det där igen känns ju ganska liten...
Svar
9
· Visningar
920
Senast: Vogue
·
Utrustning Har försökt söka runt men inte hittat så mycket,så jag skriver en egen tråd :) Min häst har känsliga mungipor,blir värre på vintern...
Svar
4
· Visningar
2 164
Senast: Fiorano
·
Utrustning Hallå, har någon tips på vad man skall göra åt täcken som är statiska då man drar av dom från hästen? Varje gång jag tar av min pålles...
Svar
5
· Visningar
954
Senast: H2SO4
·
Utrustning Vilket täcke rekkommenderar ni till en häst på lösdrift? önskar ett täcke som är varmt (här är typ mellan 2 - 8 grader varmt) samt...
Svar
7
· Visningar
1 508
Senast: Mitrolle
·
Utrustning Jag fick pengar i julklapp att köpa ridsaker med och tänkte att jag skulle köpa nya skor, men jag vet inte om jag ska köpa ridstövlar...
Svar
11
· Visningar
5 312
Senast: Sorbe
·
Utrustning Någon som vet skillnaden mellan den gamla Prestige Top Dressage (grön knapp) och den nya med röd knapp?
Svar
3
· Visningar
1 464
Senast: Centaur
·
G
Utrustning Om dom tre sista siffrorna på sadeln är 070, är det då från -00? Eller hur kan man se hur gamla dom är? 2
Svar
23
· Visningar
8 752
Senast: Inka-90
·
Utrustning Igår när jag kom till stallet för att ta in min häst, så såg jag att det var trasigt, han går nu med ett fjolårsföl, och det är...
Svar
13
· Visningar
2 896
Senast: SQT
·
Utrustning God kväll! Jag tänkte köpa ett horseware och har främst fastnat för rhino original. Har testat ett amigo regntäcke, 140, som låg bra...
Svar
9
· Visningar
1 360
Senast: Ninni112
·
Utrustning ja, alltså hur många grader vidare sadel borde man ta om man ska ha en fårskinnspad under? Man vet ju att man behöver vidare bom, men...
Svar
5
· Visningar
1 133
Senast: glitter
·
Utrustning I går köpte jag ett nytt Rhino halvhals 370 gram. Jag har den gamla modellen sedan tidigare (brunt med stora rutor i svart o vita...
Svar
1
· Visningar
804
Senast: Taz
·
Utrustning Hästen är 18 och oklippt. Har satt ordentlig vinterpäls men en hel del har redan fällts bort. Vi har inte haft speciellt kallt i vinter...
Svar
5
· Visningar
957
Senast: Buck
·
Utrustning Det är säkert en jättekorkad fråga, men kan man göra det? Luftar det till sig snabbt när man behöver det eller måste det ligga ett tag...
Svar
8
· Visningar
2 272
Utrustning Tänkte be om tips på sadelmärken som generellt ligger bra på runda, breda shettisryggar. Vi har börjat låna en shettis några dagar i...
Svar
1
· Visningar
783
Senast: Pallen
·
Utrustning Ja jag blir tokig så fort de kommer till ponnysaker så ska de va rosa. blått eller andra skrikiga färger. Och nästanallt i hopp För...
Svar
14
· Visningar
1 538
Senast: Wippos
·
Utrustning Hej! Någon som vet vad det är för stoppning i Piabs dressyrsadlar? Har hittat en begagnad som jag ska pröva på min häst men säljaren...
Svar
2
· Visningar
1 089

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka