Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hur sitter halsfästena på halsen till Amigo insulatortäckena? Passar det på ett Rambo Newmarket eller sitter dom på helt olika sätt?
Svar
7
· Visningar
1 276
Senast: Olympus
·
T
Utrustning Hej Buke! :-) Jag såg en omröstning på det danska Heste-Nettet.dk, där frågar om du har upplevt ett direkta "verbalt angrepp" av...
Svar
1
· Visningar
956
Senast: sthu
·
Utrustning Behöver lite hjälp... Har en häst som är knappt 160 hög, kort och ganska tunn (tänk fullblod med mkt kort rygg ;)) som jag behöver...
Svar
7
· Visningar
1 965
Senast: a1agnlju
·
Utrustning Har hittat ett par BoT-damasker jag vill ha,men det är strl S på dom,och jag är lite osäker på storleken... Hade ett par vanliga köpta...
Svar
4
· Visningar
1 104
Senast: Sam
·
  • Låst
Utrustning Nu vill jag se vad ni har under er sadel! Gärna vid olika tillfällen. En tråd för oss som älskar utrustning och matchning. Bilder är...
Svar
4
· Visningar
1 135
Senast: Inka-90
·
Utrustning Försökte googla fram bild på det då min kamera inte ville fungera. Fick ett bett av en kompis idag som ser ut som en kombination av...
Svar
9
· Visningar
1 236
Senast: Yttik
·
Utrustning Verkar som om det inte kommer att bli någon snö här i södra Sverige i år. Det innebär att det är kolsvart ute och jag har bara en sån...
Svar
10
· Visningar
1 871
Senast: Niki
·
Utrustning Detta är ju ett relativt nytt märke på marknaden i kategorin "rimligt prissatt". Vad passar de på för hästar? Hur är läder och arbete...
Svar
14
· Visningar
21 591
Senast: Ms_Antrop
·
Utrustning Skulle vilja ha lite synpunkter ang täckning. Ponnyn ifråga är en kallblodstravare. Klipptes antagligen första gången ganska tidigt i...
Svar
3
· Visningar
997
Senast: Ms_Antrop
·
Utrustning Behöver ett bra täcke som snabbt absorberar svett/regn i storlek 105. Några tips? :bow:
Svar
5
· Visningar
977
Senast: gulkiwi
·
Utrustning Hej! Jag undrar om det är någon här som har något bra tips på vinterridstövlar som är riktigt varma men inte så onödigt stora och...
Svar
4
· Visningar
2 022
Senast: Sibylla
·
Utrustning Hejsan hoppsan! Varför finns det så många olika transporter och märken och modeller? Jag blir ju alldeles snurrig ju :confused: I...
Svar
0
· Visningar
817
Senast: Kaffeekopp
·
Utrustning Jag är dålig på sånt här. Köpte för några dagar sedan en liten klippmaskin på Grannen för att det skulle underlätta att klippa runt...
Svar
8
· Visningar
1 507
Senast: gylle
·
Utrustning Jag är vanligen väldigt skeptisk mot Hööks läderprodukter, pga tidigare usla erfarenheter. Men nu har jag kikat på tränset "Artemis" i...
Svar
19
· Visningar
3 030
Senast: Gelina
·
Utrustning Den här lilla killen vill ha ett Döbertträns. Han måste ha x-full (har sen tidigare ett rundsytt kandar helt i svart som är för litet)...
Svar
5
· Visningar
2 037
Senast: bambi82
·
Utrustning Hallå alla med kallblod eller grova hästar ! Vad har ni för sadel till dem:) Har en nordsvenskkorsning jag försöker hitta en lämplig... 2
Svar
20
· Visningar
2 505
Senast: Sulax
·
Utrustning Jag har köpt ny hästransport, en Ifor williams och den har inga skyltar som det ska vara ex HÄSTTRANSPORT bakåt. finns det några snygga...
Svar
15
· Visningar
3 972
Senast: Annanaz
·
H
Utrustning Tjena! Nu behöver pållen min en hoppsadel när han ska börja hoppa. Det svåra är att han bara är 4 år och jag vill därför inte köpa en...
Svar
2
· Visningar
905
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Efter en lång konvalicens och en konfliktfylld igångsättning har jag äntligen kunnat börja rida min FBL valack igen. Vi har skrittat ett...
Svar
6
· Visningar
1 997
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Ja, är det någon som har någon koll alls på vad det är för märke? 2
Svar
30
· Visningar
6 541

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser