Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hur gör ni när ni använder era magnet nackstycke? Hur & när har ni på det på hästen? Har en stel nacke på hästen & har ett nackstycke...
Svar
0
· Visningar
720
Utrustning Om allt går som det ska kommer vi i denna vecka att hämta hem en liten shettis som sällskap till min stora tjej. Eftersom detta är...
Svar
6
· Visningar
1 870
Senast: mumin
·
E
Utrustning Vet inte om någon har detta problemet och vet vad göra? Kompisens häst gnisslar tänder under ridningen....jag har hört det både i skritt...
Svar
6
· Visningar
1 721
Utrustning Skulle behöva veta vad är det för skillnad mellan ponnymodellen och vuxenmodellen på de här sadlarna? Vet att det är olika typer av...
Svar
11
· Visningar
4 475
Senast: gazira
·
Utrustning Rak eller svängd rygg? *bilder* Hej! Letar ny dressyrsadel då ponnyn musklat till sig rejält på det året vi ägt han:) Han var...
Svar
6
· Visningar
2 523
Senast: Qosack
·
Utrustning Vet inte om denna tråden ligger rätt.. Detta är väl ett rent estetiskt i-landproblem egentligen, men alla ni som har era grimmor... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 913
Senast: wrangler
·
Utrustning Ofta när vi transporterar min donna brukar det komma en hög eller tre :angel::o:o och med tanke på att det är så tight i en transport...
Svar
15
· Visningar
2 053
Senast: lilstar
·
V
Utrustning Någon som beställt horseware täcke från Irland? Hur mycket har ni fått betala för frakten och eventuella extra kostnader?
Svar
6
· Visningar
1 138
Senast: Mitrolle
·
Utrustning Någon som har dessa ridskor? Hur är de? Stadiga? Bekväma att gå resp rida i? Stämmer det att de är vattentäta? Går det bra att ha...
Svar
7
· Visningar
2 284
Senast: Eliizz
·
Utrustning Hejhopp! Fick i somras hem en 5-årig ouppfostrad irländare som äälskar att hoppa, nästan lite för mycket... :D Rider honom idag på...
Svar
9
· Visningar
1 165
D
Utrustning Dum fråga kanske, fyndade en Eskadron Grooming bag häromdagen och blir lite osäker på formen. Det är som en plastram längst upp, jag...
Svar
1
· Visningar
1 226
Senast: Bison
·
Utrustning Någon som vet hur det täcket är i storlek? Jag hittar ingen storleksguide någonstans.
Svar
4
· Visningar
3 063
Senast: Inka-90
·
Utrustning Jag har en korsning nordis/isis med kort rak och bred rygg med obefintlig manke. Jag väljer mellan en thorowgood maxam med vid bom...
Svar
0
· Visningar
729
Senast: eldkyss
·
Utrustning Letar efter en dressyrsadel till min häst. Vad skulle kunna passa denna hästen? Gärna en dressyrsadel med smal midja då jag själv har...
Svar
0
· Visningar
861
Senast: Sanette
·
Utrustning Behöver hjälp. Jag ska köpa en lös pullargrimma till mitt klinkerträns, svart med silverfärgade spännen. Krukset är att jag vill inte... 2
Svar
24
· Visningar
2 980
Senast: minfux
·
Utrustning Min häst har galliga haser pga. att hon slår. Hon har nu fri tillgång på havrehalm under tiden hon är inne så det problemet är löst, men...
Svar
7
· Visningar
2 362
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning Är det någon som har börjes sidepull det dyra för 500??? Lägg GÄRNA:Dut en bild på den;). Och berätta hur kvaliten är,och är det skarpt??
Svar
4
· Visningar
988
Senast: manpila
·
Utrustning Städade i garderoben idag och hittade en anatomisk sadelgjord från Hansbo, märkt med Action Horse. (Eller, på spännena finns märkningen...
Svar
2
· Visningar
1 052
Senast: Mella
·
Utrustning Precis köpt ett par skydd från Eskadron med fårskinn. Storlek full. Min häst är 154 cm och jag är lite osäker om skydden kanske är för...
Svar
6
· Visningar
2 683
Senast: sky_fly
·
Utrustning Har ni också varit med om att stövlarna blivit för små i vaden? Jag växte ur mina fina dressyrstövlar (helt skaft, ingen dragkedja) och...
Svar
8
· Visningar
1 942
Senast: palle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka