Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Har hittat ett snyggt bälte från JW som jag vill ha, men det är engelska storlekar. Ngn som kan översätta? Sizes 32", 36", 40" and 44"
Svar
2
· Visningar
766
Senast: Bison
·
J
Utrustning Har totalrenoverat min kärra från 97 och blev lite osäker på en fråga gällande inredningen.. Ni vet gallret framme i fönstret? På...
Svar
3
· Visningar
851
Senast: TrixiLisa
·
E
Utrustning Hur avläser man bomvidden på den? Fick låna en av en kompis o den passade perfekt på min häst, men förstår inte vad som menas med...
Svar
3
· Visningar
2 344
Senast: extrasb
·
Utrustning Jagblir fundersam över längden på sadelgjorden till min dam. Sadelutprovaren sa att jag kunde satsa på 110 cm vilket måste varit helt...
Svar
7
· Visningar
9 364
Senast: Nattens_Dotter
·
Utrustning Jag har en korkad fråga till er sadelfantaster där ute :p Jag har lite svårt att avgöra om den här sadeln (nederst på bilden) är en...
Svar
7
· Visningar
1 364
Senast: Nattens_Dotter
·
Utrustning Hejsan! Jag försöker att leta på vart det finns syntet/nylon utrustning för travare i olika färger. Alltså huvudlag med möjlighet för...
Svar
0
· Visningar
592
E
Utrustning Har försökt få tag på de helskodda svarta ridbyxorna med röda detaljer från jw, men det verkar omöjligt! Beställde de från Sharpman i...
Svar
0
· Visningar
733
Senast: extrasb
·
Utrustning Hej. Jo jag använder ju ett sidepull,som passar bra,MEN.........repet över nosen är lite för kort,ca2cm för kort,repet ska ju vara i den...
Svar
6
· Visningar
1 541
Senast: Popcorn
·
C
Utrustning Vi har en häst som är ganska svår att hitta sadel till då han har så kort rygg. Nu har vi hittat en som ryttaren tycker är skön, som är...
Svar
9
· Visningar
2 146
Utrustning Har en Griffin dressyrsadel och är i stort behov av att byta till smalare koppjärn/bom på den. Har försökt hitta skruvarna man ska...
Svar
3
· Visningar
2 437
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Vad är det för snygga träns som Patrik kittel har på sina hästar i senaste häst & ryttare?
Svar
12
· Visningar
3 233
Senast: Digbil
·
K
Utrustning Har en tjej som ska börja rida, 4,5 år och ganska liten. Vill ha en säkerhetsväst till henne men de minsta jag hittar verkar vara från...
Svar
0
· Visningar
706
Senast: Kihler
·
Utrustning Noen som har erfaring med denne? Ser jo god ut og koster kr 4585 på Børjes, så er ingen superbillig bomløs heller...
Svar
0
· Visningar
1 678
Senast: Dona
·
Utrustning och vilka saker som helst passade din häst, vad skulle du då ha för något? Jag börjar: Dressyrsadel: Childeric Hoppsadel...
Svar
4
· Visningar
1 012
Senast: KungTulle
·
Utrustning Det finns ju som bekant en hel uppsjö av olika sorters sadelpaddar; fårskinns-, korrektions-, teddy-, antiglidpaddar, höjer bak, höjer...
Svar
4
· Visningar
1 648
Senast: iNHALE
·
Utrustning Finns det någon trevlig bomlös sadel som passar en B-ponny? Min lilla ska ridas in och jag hittar ingen lämlig sadel. Hon har så kort...
Svar
4
· Visningar
1 429
Senast: bigganl
·
Utrustning Såg detta underbara träns i helgen men vi kunde inte tyda vad det står då det var väldigt otydligt... gick inte att se om det stod...
Svar
2
· Visningar
1 100
Senast: palle
·
Utrustning Jag är på jakt efter ett par lädergrimmor till min donna! Tänkte dumpa alla mina syntetgrimmor och endast satsa på läder! :d:love... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 954
Senast: gulkiwi
·
Utrustning Undrar om jag kan få lite råd om min häst har böjd eller rak rygg? Var på sadelutprovning och de sa att han hade böjd rygg och köpte en...
Svar
6
· Visningar
1 210
Senast: hercules22
·
Utrustning Vad har ni för kläder på er i stallet nu om vintern för att hålla värmen? 2 3
Svar
55
· Visningar
9 627
Senast: cosmorossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Födda-24