Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag har ett jättefint täcke som köptes nytt i slutet av förra täckessäsongen. 200 g med halvhals. Sitter som en smäck på hästen. Nu...
Svar
1
· Visningar
804
Senast: iNHALE
·
Utrustning Jag har en gammal zaldi till min häst som vi båda trivs bra med, men jag är nu inne på att köpa en ny sadel. På storleken står det 31...
Svar
0
· Visningar
678
Utrustning Funderar på en Cavalry Soft Seat Saddle från Kings Saddlery. Någon som känner till något om denna sadel? Bra? Dåligt? Hur den är uppbyggd?
Svar
1
· Visningar
665
Senast: Bubban
·
Utrustning Jag funderar lite vad man kan använda på hästar (och en själv) på maskeradtävlingar eller liknande? Alltså produkter, kan man använda...
Svar
7
· Visningar
1 237
Senast: Ackela
·
H
Utrustning Hej! Jag har nyss köpt en tävlingshäst och nu när kylan börjar komma så är det dax att köpa in några täcken! Så jag skulle verkligen...
Svar
4
· Visningar
1 190
K
Utrustning Jag har problem med att hitta en passande sadel till min unghäst, en ganska rund arab med omarkerad manke. Då hon ännu bara är 3år...
Svar
13
· Visningar
6 826
Senast: Cornelia
·
Utrustning Vad är det för skillnad i användning av fleecetäcke och ulltäcke? Ulltäcket verkar vara mindre luftigare än fleecetäcket iaf, eller har...
Svar
8
· Visningar
8 385
Senast: Bison
·
Utrustning Jag spinner vidare lite på chapstråden och är på jakt efter något riktigt varmt så jag överlever vinterträningen på min kuse, som ska...
Svar
10
· Visningar
2 863
G
Utrustning Hej. Jag söker ideligen efter en hoppsadel till min shettis (110hög). Alla sadlar jag hittar är för stora. Vart kan jag hitta en vettig...
Svar
0
· Visningar
615
Senast: Glouriious
·
Utrustning Jag har precis börjat fylla på ridgarderoben med nya, varma kläder inför vintern - men så kommer vi till ridbyxorna. Tidigare har jag... 2
Svar
33
· Visningar
6 584
Senast: Nomina
·
Utrustning Vilka paneler/ilägg till bomlösa sadlar har högst densitet, eller bäst förmåga till tryckutjämning för en lite tyngre ryttare? Är det...
Svar
0
· Visningar
606
Senast: trofé
·
P
Utrustning Har varit i en beg. butik o letat efter en sadel till min dotter idag, dom hade en 16 tum wide som verkar passa men nu undrar jag om ngn...
Svar
8
· Visningar
3 513
Senast: PiggePigall
·
Utrustning Hej Är det någon som har koll på dessa två sadlar. Vad är det för skillnad i bommen, kan de passa samma häst?
Svar
3
· Visningar
1 920
Senast: Angel
·
Utrustning FINNS det säkerhetsvästar till barn som är mellan ca 2-4 år? Jag har förvisso bara scannat begagnatmarknaden men inte hittat något...
Svar
1
· Visningar
848
Senast: Tretjak
·
Utrustning Efter att ha följt ett par ridbyxtrådar - bl a om skoning - måste jag bara fråga, är det ingen här som använder chaps nu för tiden... 4 5 6
Svar
102
· Visningar
16 983
Senast: Ponnytant
·
Utrustning Är på jakt efter en bra och prisvärd overall som är oskodd. Några tips?
Svar
0
· Visningar
647
Utrustning Åhh jag håller på att bli knäpp! Jag verkligen MÅSTE ha en ny tjock vinterridjacka! Den ska vara svart eller marinblå. Den ska gå...
Svar
9
· Visningar
2 322
Senast: Affa
·
Utrustning Hej! Min häst har 120 på gjorden till hoppsadeln, vilken storlek är troligast till dressyr sadeln?
Svar
10
· Visningar
2 497
Senast: mily
·
W
Utrustning Jag har en undran, hur vida är Zaldi sadlarna i bommen? har dom ändrats från år till år? Detta gäller en zaldi olympic från 80...
Svar
0
· Visningar
846
Senast: Woea
·
Utrustning hejj alla :). jo jag undrar om man kan rid vanlig engelsk ridning med repgrimma,alltså den repgrimman som finns på hööks, med ringar på...
Svar
1
· Visningar
846

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka