Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Någon som tror att det går att stoppa om denna sadel så att den passar min häst bättre eller är det bara att köpa ny? Har nyligen...
Svar
8
· Visningar
2 149
Senast: Aladdin
·
Utrustning Jag letar efter boots att ha på min minishettis när jag ska köra honom då han blir ömfotad på grus. Har kollat på cavallo bootsen...
Svar
0
· Visningar
706
Senast: Pallen
·
Utrustning Har en rund shettis. Inte direkt fet men rund över rygg och ingen manke. har en sadel som är anpassad (sadelutprovare) efter honom så...
Svar
3
· Visningar
1 029
Senast: karmandi
·
Utrustning 16-åringen vill ha nya senskydd till hopphästen, och då de vi har (plast) är 7 år gamla och ganska slitna, så ska hon få det. Vi vill ha...
Svar
10
· Visningar
1 898
Senast: Houdinie
·
Utrustning Nu har jag letar runt på nätet, jämför priser och lite sånt. Hittat två västar som jag finner väldigt lika men det är lite grann...
Svar
4
· Visningar
1 869
Senast: tinafinis
·
Utrustning Hörrni, så här är det: En kompis kompis hade ett par jättesnygga jodphurs-skori somras. De var bruna med blixtlås fram och blixtlåset...
Svar
2
· Visningar
806
Senast: Skugga
·
Utrustning Gick från tygskodda till helskodda och lädret blir verkligen färgat av sadeln :crazy: Jag får lixom inte bort skiten, har även...
Svar
9
· Visningar
5 251
Senast: Messy
·
Utrustning Har lite frågor angående CTD St. Martin och Lemetex dressyrsadlar. Om vi tittar på värdet först: vilken är mer värt då man ska sälja...
Svar
0
· Visningar
1 236
Senast: Scarry
·
Utrustning Ska beställa hw täcke på nätet. Då jag inte har lärt mig vad det här med D tex 1200D betyder så är det inte lätt!! Vad är skillanded...
Svar
7
· Visningar
2 995
Senast: MimmiOlofsson
·
F
Utrustning Jag har ingen erfarenhet av Back on Track, men jag tänkte köpa mig ett par paddar till benen att ha efter hoppträningarna och vid...
Svar
1
· Visningar
2 456
Senast: Matinee
·
I
Utrustning Eftersom jag letar nytt släp så har jag letat runt endel på internet och upptäckt att ifor williams släpen kostar typ halva priset mot i...
Svar
10
· Visningar
2 137
Utrustning Mina hästar kommer att flytta till uteboxar nu inom kort, så jag är nyfiken på & höra hur ni som har era hästar i utebox gör med täcken...
Svar
16
· Visningar
2 905
Senast: quigley
·
Utrustning Det är inget kul att försöka handla ridkläder när man är kille -i alla fall här i Sverige - det finns praktiskt taget inget å välja på... 2 3
Svar
50
· Visningar
6 291
Senast: Aendiih
·
W
Utrustning HEJ! Jag är i stort behov av nya DRESSYR ridstövlar. Min gamla älskade vardagsstövlar från mountain horse använde jag sönder för nån...
Svar
1
· Visningar
963
Senast: Jois
·
Utrustning Håller på att leta ny transport, men eftersom jag planerar att byta bil inom ett år kan jag behöva typa om totalvikten senare, går det...
Svar
2
· Visningar
2 042
Senast: Zipp2010
·
Utrustning Jag använder bara svart och mässing på mitt läder + spännen/detaljer, allt annat är strängt förbjudet! :love:;) (Undantaget är mitt... 2 3
Svar
41
· Visningar
5 969
Senast: bigganl
·
Utrustning Rider i dags läget med easyboots glove runt om, och är himla nöjd med allt.. förutom en sak.. han sliter hål i tån på dem bak...
Svar
1
· Visningar
744
Senast: Shimzy
·
Utrustning Detta är alltså en tråd som bara handlar om stigbyglar! :) Jag ska köpa nya snart och vill nu veta vilka stigbyglar som Du tycker är... 2
Svar
28
· Visningar
3 802
Senast: weasel_
·
Utrustning Jag vill ha en svart förbygel med röd/vit/blå-resår. Det ska vara martingal på den också. Någon som vet var man kan hitta en sån?
Svar
0
· Visningar
583
Senast: WBanna
·
Utrustning Hej. Har fastnat i bomlös djungeln! ;) Har inte mycket pengar, men vill ha en bomlös sadel. Vad ska jag satsa på? Såg att dom hade...
Svar
8
· Visningar
4 427
Senast: mahlmt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka