Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Vårt ponnyekipage leder en cup där förstapriset är presentkort till Hööks för ca 4000 kr. Vi har lite gått och fantiserat att tänk OM... 2
Svar
25
· Visningar
3 200
Senast: Harbor
·
Utrustning Är mest en nyfiken fråga på vad för dressyrsadlar ponnisar brukar gå med:). Märke och sitsstorlek, samt hur stor ponnyn är är jag...
Svar
7
· Visningar
5 562
Senast: sissu
·
Utrustning Hej! Jag letar efter en hoppsadel till mitt hbl med ganska rak rygg och hög manke. Han har nu en Bates Caprilli, den blir dock för... 2
Svar
21
· Visningar
12 619
Senast: Nomina
·
Utrustning Nu måste jag ställa en fråga till alla er bukare. Visst ska en lädersadel tåla regn? Jag har en Cliff Barnsby Omega, ca 1månad gammal... 2
Svar
25
· Visningar
3 588
Senast: alp
·
Utrustning Hallå! Jag har funderat ut en sadeldesign som är väldigt nytänkande och annorlunda. Jag är inte sadelmakare och har inga möjligheter att...
Svar
2
· Visningar
896
Senast: Miagi
·
Utrustning Jag behöver ett täcke till pållen som är ca 150 g foder, blank (nylon) insida, och runt 1200 den yttertyg. Hjälp! Har bara HW-täcken...
Svar
3
· Visningar
894
Senast: Linisen
·
Utrustning Min häst har börjat få tryck av sadelgjorden. Hon blir öm och något svullen efter ridning. Jag har en anatomisk (svängd både bakåt vid...
Svar
4
· Visningar
1 127
Utrustning Jag har ett hösegel till min transport som jag nu funderar på att använda för att min dam ska dra uppmärksamheten dit istället för att...
Svar
2
· Visningar
1 891
Senast: peperoni2
·
Utrustning Hur ska jah få min 20 åriga kallblodstrv med en lång skritt att gå sakta???(min mammas arab har en kort skritt,och jag vill kunna rida...
Svar
5
· Visningar
811
Senast: Tretjak
·
Utrustning Har problem att hitta ett remont som inte är för stort till vårt fullblod:confused: Den delen som är över nosryggen är för stort. Köpte... 2
Svar
23
· Visningar
2 796
Senast: kvandi
·
S
Utrustning Jag köpte för ungefär 2 månader sedan en unghäst som är 4 och blev inriden förra hösten och han är jätte lättriden och trevlig på alla...
Svar
1
· Visningar
1 464
Senast: feel
·
Utrustning Jag har funderat på det där med sweet iron bett..Jag har hört både det ena och de andra om dem. Jag har hört att de lätt rostar, men att...
Svar
19
· Visningar
8 669
Senast: Maran
·
Utrustning ja går i tankarna på att köpa transport och jag söker en transport som klarar ardenner utan problem. Boggie har ja hört är bra, men har...
Svar
13
· Visningar
2 624
Senast: Centaur
·
Utrustning Jag försöker hitta dressyrsadlar i storlek 14 tum som kan tänkas passa en shetlandsponny. Det verkar vara en veritabel omöjlighet. Han...
Svar
17
· Visningar
2 563
Senast: Gwaeron
·
Utrustning Är det någon som testat Boles "egna" täcken som heter Horse Action? Jag tyckte priserna var himla bra, jag skulle kunna köpa både ett...
Svar
3
· Visningar
1 174
Senast: pinky
·
Utrustning Som rubriken lyder : Hur sjutton håller man dom vita BoT schabraken/vojlockarna vita :confused: Jag har svarta märken efter sadeln & på...
Svar
4
· Visningar
1 316
Senast: moon
·
Utrustning Pålle blir ibland något :angel: stark i hoppningen, inte så att han är dum. I dressyren och utomhus är han jättefin, så fort det inte...
Svar
4
· Visningar
864
Senast: Picazzo
·
Utrustning Tja. Har då motorn gått på maskinen som använts ca 10 ggr?:( Jag hade smort med symaskinsolja o kanske lite för mkt. det luktade...
Svar
3
· Visningar
1 215
Senast: axel
·
Utrustning Sitter och funderar på vad jag ska ha för transport och kan inte riktigt välja. Då båda alt ha sina fördela och nackdelar Alt 1: Köpa...
Svar
10
· Visningar
2 164
Senast: remmis
·
Utrustning Någon som tror att det går att stoppa om denna sadel så att den passar min häst bättre eller är det bara att köpa ny? Har nyligen...
Svar
8
· Visningar
2 149
Senast: Aladdin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka