Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Beställde ett schabrak från dom för över en månad sedan. Ska det verkligen ta sån tid och brukar det göra det? Känner mig lite blåst...
Svar
1
· Visningar
734
Senast: Andorra
·
Utrustning Någon som vet om det finns att få tag på en bukgjord med resår till tömkörningsgjord? Min har bara en stropp så då är det ganska onödigt...
Svar
1
· Visningar
748
Utrustning När ni åker iväg på t.ex. träning hur transporterar ni då hästens utrustning? en del kanske tar med sig tävlingsskåpet och en del kanske...
Svar
11
· Visningar
1 902
Utrustning Jag söker en övervakningskamera som tydligt visar vad hästen sysslar med i transporten. Någon som kan tipsa om en bra modell?
Svar
10
· Visningar
9 333
Utrustning Har nygligen skaffat sidepull och är fotrfarande osäker om det sitter rätt. Så när tränset är på hästen och tyglarna hänger löst,och jag...
Svar
7
· Visningar
1 112
Senast: manpila
·
Utrustning Har googlat men hittar ingenstans där det står om hur man ska tänka med en säkerhetsväst. Är en ny, säg RS, väst tillverkad i år...
Svar
3
· Visningar
4 942
Senast: caradan
·
Utrustning Vad har ni för täcken till era minisar? Ni som nu använder täcken, eller i alla fall äger något som passar bra? Malte drar hela 75 cm...
Svar
8
· Visningar
3 014
Senast: mataii
·
Utrustning Har sätt att det finns några tält linkande lösdriftar för hästar, som partytält. Som också verkar flytbara. Som en båge med...
Svar
4
· Visningar
1 653
Senast: Virginia
·
Utrustning Vilka täckesmärken/modeller är mer rymliga i bogen? Min ena drar 145 i täcke men fått ha 155 för rymmas med bogen. Men måste väl finnas...
Svar
14
· Visningar
1 439
Utrustning Ni som påstår att shettisar, russ, kan bära 50-60 kg ryttare. vad i all världen har ni för sadlar då? Har ridverksamhet och 9-årig...
Svar
1
· Visningar
876
Utrustning Några tankar/åsikter om dessa? Är på sadeljakt till unghästen, och tyvärr är det ganska hopplöst att leta beg. sadlar med... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
25 085
Senast: mazariin
·
Utrustning Sitter och funderar lite över bomlöst(de äldre varianterna kanske man ska säga) och hur de byggt upp dem. Har själv bomlöst och älskar...
Svar
5
· Visningar
1 574
Senast: Popcorn
·
J
Utrustning Hej! Har en riktig pärla på 1.80m som är tre år och ska nu gå sin första säsong med täcke. Redan efter ca en veckas regnande så kom jag...
Svar
6
· Visningar
2 129
Senast: r_freddy
·
Utrustning Jag har en dressyrsadel i från Finesse, bomvidd 3 och 17,5" sits. Är på jakt efter hoppsadel och tänkte kolla vad ni har? Är det någon...
Svar
0
· Visningar
820
Senast: heyalex
·
H
Utrustning Skulle vilja ha tips på sadlar, allround som passar en svängd rygg, mycket manke, en frieser som inte är färdig än. Tackar!:)
Svar
0
· Visningar
830
Senast: Haimon
·
Utrustning Hööks säljer en billig hövåg (39 kr). Är det någon som har en sådan och vet hur pålitlig den är?
Svar
3
· Visningar
1 656
Utrustning Har provat x antal sadlar på min häst, såväl hopp som dressyr, men alla hamnar i bakvikt. :( Vad kan anledningen vara (att det kan... 2
Svar
23
· Visningar
3 725
Senast: Nominous
·
Utrustning Funkar ett ofodrat regntäcke som vind- och regnskydd för en häst på vintern som har vinterpäls? Jag funderar på att skaffa ett. Inte...
Svar
14
· Visningar
2 200
Senast: Twihard
·
Utrustning Letar efter en ny gjord till min häst. Dock har jag vissa krav och tycker det är svårt att hitta dressyrgjordar som matchar hoppgjorden... 2
Svar
29
· Visningar
6 658
Senast: Nominous
·
Utrustning Hej! Är ny här, men tänkte höra om det är någon här som vet något bra bett till en stark men ändån känslig ponny? Köpte min ponny i...
Svar
4
· Visningar
1 490
Senast: Merwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Om skilsmässa
  • Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025

Hund, Katt, Andra Djur