Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Någon som vet vart man kan få tag på en jeremy rudge dressyrgjord? Det jag är ute efter är en extra bred i läder med resår på bägge...
Svar
1
· Visningar
1 361
Senast: Kaffeekopp
·
M
Utrustning hej! sitter och funderar på att börja sy upp träns till shetlandsponny främst och tänkte titta om det finns något intresse och behov...
Svar
1
· Visningar
654
Senast: iNHALE
·
Utrustning I går när vi skulle koppla av transporten så funkade inte stödhjulet som det skulle! Normalt så snurrar man ner,sen lär ju hjulet låsa...
Svar
4
· Visningar
3 901
Senast: krullidutt
·
Utrustning Eftersom jag inte är ett fan av vare sig elastiska eller fleece. Har för närvarande mest aerborn. Men de är lite meckiga att få tag på...
Svar
10
· Visningar
1 476
Senast: Sorbe
·
Utrustning Har en 3-åring inridning påbörjad, som är väldigt sugen på slybuskar o annan vegatation när vi är ute o rider. Tyvärr lyssnar han inte...
Svar
4
· Visningar
962
Utrustning ... eller så kallade comb spurs, vad har ni att säga om dem? Bättre eller sämre än vanliga sporrar? Lika bra/dåliga? Har ni några...
Svar
12
· Visningar
2 063
Senast: Midnight
·
Utrustning Har funderat på detta till och från, men hade man inte kunnat ha en minibuss som transport ? Nu har jag minisar där den största är 83...
Svar
4
· Visningar
1 238
Utrustning Letar dressyrsadel och såg en sån till salu. Såg väldigt fin ut. Men vad är det för sadlar? Vilken typ av häst passar dom? Kvalite... 2
Svar
37
· Visningar
10 458
Senast: Nominous
·
Utrustning Provade en Bates Innova Extended idag. Vet att man inte kan se om sadeln passar utifrån några bilder, men tänkte ifall någon har något...
Svar
12
· Visningar
1 615
Senast: minfux
·
Utrustning Har nu bestämt mig för att byta släp, vill ha ett Boj, men nu undrar jag om det finns något boj jag överhuvudtaget kan köra med min bil...
Svar
14
· Visningar
2 759
Utrustning Jag funderar på att köpa en Atec trailer i aluminium. Skulle vilja höra era erfarenheter av aluminium trailer. Jag har själv läst här...
Svar
1
· Visningar
782
Utrustning Kan man göra så en kortare tid? Nu när jag ska sätta igång in ahästar efter 4 månaders vila så passade ngen sadel, förutom min gamla... 2
Svar
36
· Visningar
6 711
Senast: kullerbytta
·
Utrustning Har tänkt inför hösten/vintern införskaffa ett välsittande ylletäcke. Har ett sen tidigare men problemet är att det halkar ner under...
Svar
5
· Visningar
1 020
Utrustning Med halvhals skall inte ha något fleecefoder. Gärna hållbarare än 600denier.
Svar
0
· Visningar
619
Senast: FadeAway
·
Utrustning Någon som har det täcket? Hur verkar det, spec. vad gäller skydd mot väta?
Svar
2
· Visningar
1 398
Senast: RockyAtte
·
Utrustning Är det någon som har provat den nya Henri de Rivel Fletcher-sadeln med koppjärn? Hur är den jämfört med de gamla? Den är ju lite...
Svar
0
· Visningar
895
Senast: Aladdin
·
Utrustning Någon som provat att använda vanlig pulsklocka med bröstband (där alltså pulsen mäts av ett band som spänns över bröstkorgen på människa...
Svar
12
· Visningar
3 123
Senast: juvelen
·
Utrustning Är det någon som vet om Hubertus Flatbacksadel har rak eller svängd bom?
Svar
0
· Visningar
541
Senast: Robina
·
Utrustning Ja, som rubriken lyder har jag börjat fundera på detta med att eventuellt installera en sadelhängare på insidan av skötardörren. Det...
Svar
5
· Visningar
2 018
Senast: danilo
·
Utrustning :cry: min nya sadel har blivit angripen av mögel, trots isolerad sadelkammare, sadel skydd och att jag putsar samt torkar av den efter...
Svar
19
· Visningar
3 011
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka