Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hej! jag ska tävla dressyr i med min pålle snart, men jag kom och tänka på vad jag får ha för bett, för jag rider på ett pessor med...
Svar
5
· Visningar
1 259
Senast: HH_gullet
·
Utrustning Jag och min sambo bygger ett litet stall med två boxar på 6*9 meter. Vi har gjutit plattan och ska nu bygga upp väggar i Lecablock. Det...
Svar
0
· Visningar
680
Utrustning När man ska köra för att göra en ny regbesiktning för att transporten ska vägas ner, måste man då ha E-kort för att få köra till...
Svar
17
· Visningar
1 709
Senast: Nominous
·
M
Utrustning Hej alla! :) Har tänkt köpa mig ett par ridstövlar från hööks! Tänkte bara fråga er hur ni vårdar era ridstövlar och hur mycket era har... 2
Svar
23
· Visningar
5 891
Senast: Majsan
·
Utrustning Vad tror ni, kan det finnas några problem med att ha ett öppningsbart fönster som taklucka? Och framför allt, är det någon som har gjort...
Svar
2
· Visningar
3 141
Senast: danilo
·
Utrustning Vad innebär Normal bomvidd egentligen? Är den en term som används vid försäljning av begagnade sadlar (oavsett...
Svar
4
· Visningar
2 025
Senast: Blueberry
·
Utrustning Undrar om någon vet om prestige versilles sadel är väldigt lik Carisma? alltså om den ligger likt etc... alltså den nya modellen från...
Svar
1
· Visningar
644
Senast: Centaur
·
Utrustning Funderar på att köpa Veredus Carbon gel senskydd, men vet inte om jag ska ha S eller M i så fall. Har ett par äldre veredussenskydd i M...
Svar
7
· Visningar
5 004
Senast: Gaia
·
Utrustning hur kan man göra det? ska sätta ut en sadel jag fått låna av en bekant på annons, sadeln är av märket olympic elit och troligtvis av...
Svar
3
· Visningar
1 654
Senast: Buck
·
A
Utrustning En utprovad hoppsadel ingick för min unghäst i köpet. Den tidigare ägaren använde schabrak OCH fårskinnspad och sa att det är vad jag...
Svar
4
· Visningar
1 100
Senast: Centaur
·
R
Utrustning När min häst vägrar, gör han det rejält och sist när vi var och tävlade lyckades han skrapa upp båda bakkotorna. Det måste vara väldigt...
Svar
7
· Visningar
1 288
Senast: Reim
·
M
Utrustning den från hööks ? " äntligen den smarta tygeln som hindrar glupska hästar att ta ner huvudet och äta under ridturen. Även bra för de...
Svar
17
· Visningar
6 248
Senast: PennyRe12
·
Utrustning Undrar hur ni upplever storleken på nathe bett? Är de normala i storlek? Jag har 12,5 på mina sprenger bett och undrar om jag ska ha...
Svar
2
· Visningar
1 300
Utrustning Jjag vill höra vad ni tycker om matchad utrustning, både till ryttare och häst, om ni matchar, eller skiter i det, och om ni föredrar... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 258
Utrustning Jag har ett ganska vasst men extremt arbetsvilligt Mecklenburgersto fött 2007, fuxa med mycket egen vilja :devil: men hon är som sagt... 2
Svar
33
· Visningar
2 874
Utrustning Jag behöver lite tips på ett fint pullarträns. Pålle hade sönder sitt gamla för ett tag sedan men jag har inte hittat något som jag...
Svar
3
· Visningar
1 309
Senast: palle
·
Utrustning Finns otroligt lite skrivet på Buke om denna hjälm. Jag är väldigt sugen på en och vill höra era erfarenheter om den. Vet ingen som har...
Svar
4
· Visningar
1 308
Senast: Nominous
·
Utrustning Vilket rambotäcke skulle ni köpa och vilken storlek? *Nordsvensk Brukshäst 3 årig valack. Rätt så högställd/långbent, men kommer ju...
Svar
10
· Visningar
1 643
Senast: Lydia
·
Utrustning Tycker att rekommendationerna ändrar sig över tiden när det gäller hur stora betten ska vara för att ligga optimalt i hästens mun...
Svar
3
· Visningar
1 202
Senast: poloplayer
·
Utrustning Har nyss köpt ett vintertäcke på hööks men det stod tyvär inte hur mycket foder det hade, tänkte att jag skulle kolla på hemsidan, men...
Svar
8
· Visningar
1 120
Senast: LilaTiger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka