Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag har jättedålig koll på det här med sadlar och storlekar. Jag ser om sadeln ligger hyffsat eller helt åt skogen, men någon expert är...
Svar
4
· Visningar
2 872
Utrustning Har i dagsläget en stubben 32 vid, som är något smal. Ringde till en butik som hade en Prestige Lucky Dressage bomvidd 33. Försäljaren...
Svar
15
· Visningar
5 146
Utrustning Vad är det skillnad mellan Top Reiter bomlös och Eques pad? Någon som har provat Eques Padden? Ska försöka välja mellan dom två. Vill...
Svar
0
· Visningar
760
Senast: Koriander
·
Utrustning Hej kompisar! Jag befinner mig just nu pa en underbar semester i Los Angeles, CA. Letar runt efter hastaffarer men har ett ganska...
Svar
7
· Visningar
1 400
Senast: KarinP
·
Utrustning Är det något som man skulle kunna ha som enda sadel? Det står på hemsidan att det är ett bra komplement till bomsadel. Varför kan man...
Svar
3
· Visningar
1 431
Senast: Buck
·
Utrustning Jag har bestämt mig för att inhandla 2 par nya ridstövlar. Till träning och tävling har jag ett par "fin" stövlar. Men jag skulle...
Svar
6
· Visningar
1 329
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning Jag fick en riktig höstkänsla idag när regnet bara vräker ned och då blir jag nyfiken på vad din häst har för täcke på sig just nu... 49 50 51
Svar
1 001
· Visningar
76 679
Senast: Soffan74
·
Utrustning Passar de något svängda ryggar? Eller är de helt raka? Har hittat en på ebay som jag är lite sugen på nämligen. :angel:
Svar
4
· Visningar
3 804
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Inser att det inte går att hitta en sadel som ligger bra på monstret så det får bli en bomlös. Men vad ska jag ha? Ni som har bomlöst...
Svar
3
· Visningar
1 182
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Tänkte fästa upp någon typ av hållare som man kan hänga upp en transportkrubba på, att ha vatten i när man står parkerad på...
Svar
3
· Visningar
1 676
Senast: gylle
·
Utrustning Hej! Jag har gått och funderat på hur det är med reglerna på t.ex. dressyrtävlingar (låg nivå) även Western på låg nivå. Får man tävla...
Svar
5
· Visningar
1 048
Utrustning Det går tydligen inte att lita på dom. Skickade en sadel för nån vecka sen till en köpare och när hon skulle hämta ut den så var den... 2
Svar
39
· Visningar
4 440
Senast: Tussinussen
·
Utrustning Läser lite här och var att folk som har ramlat av och slagit i huvudet kraftigt, fått ersättning från försäkringsbolag då hjälmen (utan...
Svar
8
· Visningar
7 626
Senast: boccia
·
Utrustning Jag ska köpa ett tävlingsskåp, antingen ett winnie eller ett Thule. Dock måste min häst stå så brett som möjligt för att inte trampa...
Svar
3
· Visningar
4 228
Senast: HRynkel
·
H
Utrustning Tänkte höra lite här om de som har en Top horse Nordica sadel skulle kunna hjälpa mig med hur lång anläggningsytan är? Samt om någon...
Svar
0
· Visningar
1 903
Senast: Homsantofft
·
Utrustning Är det ngn har som sett dem live? Vad tycker ni? Känns de som läder? Tycker om designen på dem o de är ju onekligen lättskötta. De...
Svar
5
· Visningar
1 750
Senast: Myrinda
·
Utrustning Någon som äger en Prestige Carisma D? eller någon som har koll på hur den är? Är den lik någon annan av prestige sadlarna ex...
Svar
1
· Visningar
738
Senast: grazzie
·
J
Utrustning Vi ska ut på vår första långritt och ni som gjort detta tidigare kan väl dela med er lite av era erfarenheter? Hur gjorde ni med...
Svar
11
· Visningar
1 855
Senast: jaca
·
Utrustning Är det ngn som har dessa? Kikade på dom på H***s idag och tyckte dom såg säkra ut. Vad är era erfarenheter. Dom eller Kwick-out?
Svar
0
· Visningar
813
Utrustning Hej, undrar hur vågorna på ett bett påverkar hästen? syfte?
Svar
4
· Visningar
929
Senast: svea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka