Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Försöker hitta hoppsadel just nu och har hittat en som inte gav några torra fläckar under sadeln, vilket de flesta andra gjorde...
Svar
14
· Visningar
2 811
Senast: MonteRose
·
Utrustning Hej, jag har köpt ett Dyón working collection träns till en ganska liten/normalstor storhäst, och jag valde storlek full. Hästen är...
Svar
3
· Visningar
3 612
Utrustning Skaffade huva då pålle har inkar vid öronen som blir värre av flugbett. En Whittacker huva i full storlek. Sätter på detta och träns...
Svar
12
· Visningar
5 299
S
Utrustning Hejsan! Vi håller på att bygga ett nytt stall som är färdig sen några månader tillbaka. Hästen har flyttat in där och trivs väldigt...
Svar
2
· Visningar
2 592
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Tjo! Alltså är en av många som ÄLSKAR breda nosgrimmor, och har nu planer på att specialbeställa en! Men vad är max måttet på en sådan...
Svar
8
· Visningar
1 606
Senast: Centaur
·
Utrustning Jag blir tokig! Finns det inga snygga enkla träns där det inkluderar Remont nosgrimma? Och som inte kostar 500+ för bara tränset... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
14 000
Senast: gulkiwi
·
Utrustning Hittade en massa tränsdelar, lyckades få ihop ett helt träns, men uten käkrem. Fyller den nån mer funktion än att jag kan dra av hästen...
Svar
9
· Visningar
1 993
Senast: Lager
·
Utrustning Jag behöver verkligen hjälp, och jag har inte lyckats hitta det jag söker i tidigare trådar, så jag försöker här med en egen. Jag har...
Svar
0
· Visningar
709
Senast: Docka
·
Utrustning Tänkte bara kolla om det är någon som kan förklara för mig exakt vad skillnaden är mellan ett pessoa och ett pelham? :) Är det att...
Svar
6
· Visningar
1 151
Senast: VelvetQ99
·
A
Utrustning Såg idag en tjej som red med en fårskinspad under sin bomlösa sadel, asså mellan sadeln och den där paden man ska ha till bomlösa. Har...
Svar
7
· Visningar
1 387
Utrustning Som spinoff på Ullaredstråden har jag länge tänkt att starta en tråd där man kan skriva om vad man önskar skulle finnas på Ullared... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 445
Senast: Chaandyy
·
Utrustning Provade att ställa frågan i den nålade tråden, men var väääldigt ont om svar, så jag chansar på en egen tråd. Min sadel knarrar...
Svar
4
· Visningar
1 591
Senast: RunaD
·
Utrustning Idag fick jag mina misstankar bekräftade, en ny sadel är ett måste. Nu undrar jag hur man lättast och billigast ska gå till väga då... 2
Svar
20
· Visningar
3 449
Senast: dengra
·
Utrustning Dagens upptäckt: Det finns ju massor av olika varianter på tredelade bett; med droppe, platta, lång platta, portal, osv... :idea: Vad...
Svar
8
· Visningar
3 050
Senast: Lillsillen
·
Utrustning Vad är det för skillnad på ett eggbett och ett bett med fasta ringar?
Svar
6
· Visningar
1 214
Senast: iNHALE
·
L
Utrustning Halloj! Håller på att bli tokig bland dragbilsannonserna! Vi behöver byta bil till en som får dra båda hästarna samtidigt... 2
Svar
25
· Visningar
7 473
Senast: axel
·
Utrustning Dressyrsadeln som Hööks säljer nu, är det någon som har erfarenhet med denna? Hur är den att rida i, sitter man bra, håller den formen etc?
Svar
0
· Visningar
1 193
Senast: copernica
·
Svar
0
· Visningar
178
Senast: Yrrol69
·
V
Utrustning Hjälp jag har världens sadel bekymmer =( Min Haflinger korsning är väldigt stor/kraftig är jätte rund och har ingen manke. Jag har...
Svar
13
· Visningar
1 727
Senast: Gimlan
·
Utrustning Nu behöver jag er hjälp! Jag letar efter en produkt, som jag inte riktigt vet vad det är för något ^^ Det jag är ute efter, är en...
Svar
15
· Visningar
1 917
Senast: feel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hiss eller diss - del 6
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur