Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Nu behöver jag er hjälp. Jag har investerat i en hoppsadel , jag är i grunden en dressyrryttare och har en utprövad dressyrsadel av...
Svar
14
· Visningar
5 737
Senast: arasmisk
·
Utrustning Är vad jag söker, men verkar helt omöjligt att hitta. Pessoa Magic stämmer utmärkt in på min beskrivning, förutom den lilla detaljen att...
Svar
19
· Visningar
2 604
Senast: palle
·
Utrustning Funderar på att skaffa mig en flughuva, sådan man har när man rider. Men vet inte riktigt vad jag letar efter. Hade gärna velat se era...
Svar
3
· Visningar
927
Senast: Martina_m
·
Utrustning Har fått i uppdrag att sälja 5 st sadlar från ett dödsbo . Men innan jag sätter ut annons, hur mäter jag hur stora dom är ? Det är väl...
Svar
3
· Visningar
906
Senast: Hambo
·
S
Utrustning Vill veta om någon har erfarenhet av denna sadel, vad tycker ni om den? Ska köpa en bomlös som ska passa till fjordingar och so inte...
Svar
2
· Visningar
1 013
Senast: Ms_Antrop
·
Utrustning Sitter och kliar mig i huvudet, har letat sadel ett bra tag nu till mig och min kallblodstravare. Efter att ha testat mig igenom...
Svar
5
· Visningar
3 000
Utrustning Jag börjar tappa hoppet efter att ha finkammat internet, finns det ett par islandsbyxor/skoridbyxor/Jordphursridbyxor eller vad man nu...
Svar
1
· Visningar
763
Senast: Jenny85
·
E
Utrustning Jag har börjat undra lite vad man behöver innan man skaffar häst, både till hästen och ryttaren? :confused: Men framför allt hur mycket...
Svar
11
· Visningar
9 932
Utrustning Har just plockat ur inredningen på mitt nyinskaffade Star Safir. Det var inte lika enkelt som på Dalavagnen. Den rensade jag på typ en...
Svar
7
· Visningar
1 441
E
Utrustning Jag har ett sto på 13 år som den senaste tiden har blivit lite för het ute i skogen.. På ridbanan är hon lugn och gör ingenting i...
Svar
1
· Visningar
727
Senast: iNHALE
·
Utrustning Jag ska hämta en häst i slutet av Juli och måste då ha köpt transportskydd. Jag har kollat runt lite men hittar inga bra tycker jag. Är...
Svar
16
· Visningar
1 768
M
Utrustning Jag har fått erbjudande om att köpa en transport billigt. Det är en Kylinge, årsmodell 1988. Ska i så fall ha den till att åka på...
Svar
6
· Visningar
4 983
Utrustning Hej, Har en wintecsadel som jag tänkte sälja men har ingen koll på vad det är för bomvidd, har surfat runt och letat efter tips och...
Svar
3
· Visningar
1 297
Senast: CBoggie
·
Utrustning Undrar om 2-delat fullcheek bett är skarpt? Jag har en medryttarhäst som endast jag rider på och som är som min egen. Jag brukar rida...
Svar
11
· Visningar
12 730
Senast: maoulina
·
Utrustning Blir det så stor skillnad på styrkan i marinplyfan om den är i två delar eller hel att man måste ha en hel i baklemmen? En hel är ju...
Svar
4
· Visningar
1 101
Senast: -Remont-
·
E
Utrustning Någon som vet om det finns överdrag/skal till akton gelpaddarna ute på marknaden utom dom klassiska vita?
Svar
2
· Visningar
718
Senast: Bison
·
C
Utrustning Hej jag söker en super ventelerad hjälm. Nån liknande GPAn, fast runt eller under tusen lappen. Det handlar inte om att den ska vara...
Svar
13
· Visningar
1 658
Senast: Remix
·
E
Utrustning I vilka klasser får man använda huva i dressyr :confused: Jag ska starta LC den 17e med min häst, men läste någonstans att man bara får...
Svar
2
· Visningar
2 553
Senast: Marty
·
Utrustning Letar efter ett snyggt pannband till mitt kandar, behöver xfull eller rymligt full. Hur är Classics pannband? Vet ni några andra...
Svar
11
· Visningar
2 541
Senast: feel
·
E
Utrustning Hej! Jag har gått och skaffat mig en 4-årig arabkille, som jag snart ska börja rida igång. Problemet är då detta med sadel! Jag har en...
Svar
11
· Visningar
1 683
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka