Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag behöver tips på material på borstar som tar bort smuts bra (till vit häst som ofta är skitig) :cool: Snälla svara så fort som...
Svar
15
· Visningar
1 539
Senast: Caboose
·
L
Utrustning Är på desperat jakt efter ett effektivt flugmedel! Använder Renons repeller just nu med det fungerar väl sådär... Det är mest flugor och...
Svar
14
· Visningar
6 294
Senast: em76
·
Utrustning Jag har fått låna en Passier sadel och skickade ett mail till passier för att få lite information om den, men nu fattar jag hälften av...
Svar
1
· Visningar
938
Utrustning Är det bara jag som har svårt att hitta KL eller MH ridbyxor till era barn?? Jag har ringt runt och sökt på alla webshoppar utan...
Svar
2
· Visningar
762
Senast: Stargirl
·
Utrustning Jag ska nu köpa nytt men jag har så sjukt svårt att bestäma mig för vad jag vill ha. Vad är egentligen snyggast stövlar eller...
Svar
2
· Visningar
853
Senast: pulkaskurk
·
V
Utrustning Kan hända är det en dum fråga, men har olika sadelhängare olika inverkan på sadeln som ligger på? Jag tänkte främst på de där "pinnarna"... 2 3
Svar
42
· Visningar
7 203
Senast: Ms_Antrop
·
Utrustning Som rubriken säger, här tycker jag att vi kan ge våra bästa tips på smart förvaring! :D:D Hur förvarar ni benskydden? jag börjar...
Svar
14
· Visningar
3 374
Utrustning Någon som har gjort det? Vad kostade det?
Svar
0
· Visningar
733
Senast: feel
·
M
Utrustning Eftersom jag är prylgalen (i likhet med de flesta bukare höhö) och tävlingsäsongen är i full gång så är jag lite nyfiken på vad ni har...
Svar
16
· Visningar
7 892
Senast: Matinee
·
S
Utrustning Jag behöver hjälp med att hitta en dressyrsadel till min fullblodsherre! Ger snart upp :crazy: Han har hög manke och smal bomvidd. Har...
Svar
5
· Visningar
1 602
Senast: Melina
·
Utrustning Har pratat med en sadelmakare som kommer till mig nästa vecka för att prova ut en ny sadel till min (just nu runda :) ) arab. Hon...
Svar
14
· Visningar
5 312
Senast: mackan
·
Utrustning En kompis som slutade rida för 10 år sen ska flytta och frågade om jag ville ha hans gamla hästsaker. Fick en Passiersadel, 17 1/2 tum...
Svar
4
· Visningar
1 022
Utrustning Är det någon som vet var man kan köpa ett 3-delat pelhambett? Vill ha ett vanligt i stål utan rullar, kopparinslag, tungfrihet osv..
Svar
1
· Visningar
774
Senast: HannaZ
·
L
Utrustning Jag undrar, hur långa är ett par vanliga ponny och cob tyglar? Jag ska köpa tömmar till min häst (islandshäst, 136 cm) och funderar...
Svar
5
· Visningar
1 849
Utrustning Hej! Jag har provat en ny hoppsadel på min häst som hon älskar men som kanske inte "passar" mig. Jag gillar mycket knästöd och...
Svar
7
· Visningar
1 115
Utrustning Ska köpa dressyrsadel till min dam denna vecka tänkte jag, ska såklart åka till utprovaren men tänkte se om ngn har en idé om vad jag...
Svar
4
· Visningar
1 232
Senast: BernT
·
Utrustning Jag har en a-ponny hemma som jag letar bett till eller ev. ett hackamore. Är det någon som har tips på vart man kan hitta detta? Alla...
Svar
6
· Visningar
980
Senast: Eligible
·
Utrustning Jag håller på och går över min transport och har nu slipat insida och utsida av "trä"ytorna så de är klara att målas efter en tvätt...
Svar
2
· Visningar
1 736
Senast: jukebox
·
Utrustning Ja vad är snyggast till musblack fjording? Silver eller mässings spännen, svart eller brunt läder, färg på schabrak och lindor? Lägg...
Svar
13
· Visningar
2 617
Senast: Lojo
·
J
  • Låst
Utrustning Heej jag under om ni har några förslag om läder fet till saddel,skor och terns jag anvender selv B&H men det är så kladit:( vet ni...
Svar
1
· Visningar
678

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka