Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Nu när det snackas sadlar, sadelutprovare och sadelmakare åt alla håll så måste jag passa på med min förfrågan... Hur gjorde man förr i...
Svar
4
· Visningar
1 440
Senast: palle
·
Utrustning Som rubriken säger. Vad är era erfarenheter av slobbers? Någon som provat? :)
Svar
2
· Visningar
853
Utrustning Jag har sett att Börjes har kommit ut med en ny Freemax dressyr bomfri nu. Jag undrar om någon har provat den? Om den är bra mm? Är det...
Svar
0
· Visningar
1 025
Senast: sanio
·
Svar
0
· Visningar
152
Senast: Ganti
·
Utrustning Är i transportköpartagen o tittar just nu på släp från Star Trailer. Någon som har något att säga om dom? Bra som dåligt? Är det så att...
Svar
4
· Visningar
3 170
Senast: Minnie
·
Utrustning Har en sadel som är lite solblekt/sliten i själva sitsen,finns det chans att få den mörkare om man oljar in den? Är mörkbrun annars,nu...
Svar
1
· Visningar
857
Utrustning Är det någon som har erfarenhet av Kentaurs Eventer II??Vart kan man köpa Kentaur sadlar i Sverige ??Vad jag läst mig till skulle...
Svar
0
· Visningar
1 088
Utrustning Tjo! Behöver köpa mig ett par nya stövlar, och funderar på att leta upp ett par MH Supreme High rider på Falsterbo i veckan... Nu är...
Svar
4
· Visningar
1 068
Senast: Bison
·
Utrustning Jag är lite sugen på att lägga ett bud på en gammal transport, det är fråga om ett äldre läckösläp som stått avställt ett par år...
Svar
0
· Visningar
2 342
Senast: cactuspower
·
A
Utrustning Tror det här är okej att posta.. Annars bara ta bort elelr flytta eller göra det som behövs^^ Jag är på jakt efter en ny hjälm, och har...
Svar
1
· Visningar
634
Senast: cactuspower
·
Utrustning ja det är lite av min fråga. min medryttarhäst som jag har som min egen får väldigt mycket bulor och sår av alla dessa insekter, och hon...
Svar
11
· Visningar
5 562
Senast: bigganl
·
Utrustning För massor av år sedan köpte jag ett par ridbyxor jag sedan riktigt fastnade för, gudomligt snygga är dom. Dom är helsvarta, men formen...
Svar
4
· Visningar
1 211
Senast: astridji
·
J
Utrustning Hej! Jag är på jakt efter ett par ridbyxor med stora rutor! Har letat runt lite ett tag nu men utan framgång. De ska inte vara...
Svar
0
· Visningar
679
Senast: justride
·
Utrustning Jag är en rätt kreativ människa som gillar att pyssla på med design och ideér, har flera gånger suttit och skissat upp ryttar samt häst...
Svar
2
· Visningar
807
Senast: astridji
·
C
Utrustning Onödig tråd kanske, men nu vill jag se bilder på era stigbyglar :bump::bump: Lägg endast in bild (som du tagit själv - alltså inga... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
17 006
Senast: palle
·
Utrustning Nu börjar insekterna komma mer och mer, och jag har beslutat mig för att köpa en insektstäcke till min överkänsliga häst. Jag har... 4 5 6
Svar
117
· Visningar
12 932
Senast: Prinzess
·
Utrustning Enkel, snabb fråga: Får man tävla dressyr i en FreeForm Liberty? (Jag försökte läsa i TR, men fattade inte riktigt :angel: Läste i en...
Svar
0
· Visningar
721
Senast: Ms_Antrop
·
Utrustning Mitt fyraåriga sto har varit lite tjurig i munne sistone, hon är kolla av hästtandl. och hon har tände som är på gupp. Köpte ett...
Svar
1
· Visningar
662
Senast: Popcorn
·
Utrustning Hej allihopa :D Jag har ett par sporrar som jag inte lyckas få så att dem sitter stilla. Hela tiden glider de ner ända ner till klacken...
Svar
8
· Visningar
1 564
Senast: Remix
·
Utrustning Hejsan! Det finns ju minst en hästtandläkare som säger att man ska rida på olika bett. Just nu rider jag på ett tredelat som är...
Svar
18
· Visningar
2 311
Senast: Flugskimmel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka