Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag har en märr 154cm hög WelshcobX ridponny, nu 7 år , som har haft en Henri de Rivel XX vid hoppsadel, tror den heter Lutcertiza eller...
Svar
3
· Visningar
884
Senast: poloplayer
·
  • Låst
Utrustning För att underlätta för alla kommer här en shoppingtråd som ersätter tidigare. Denna tråd är en BILDTRÅD - här visar man upp det man... 40 41 42
Svar
824
· Visningar
244 764
Utrustning Hängde ut ett par svarta ridbyxor på balkongen och glömde dem där, vilket resulterade ett par ridbyxor som var brunblekta (?) på...
Svar
14
· Visningar
1 495
Senast: Solponny
·
Utrustning Hej alla duktiga bukare, Nu önskar jag tips och hjälp för jag vet inte var jag skall börja (fortsätta). Har ett halvblodssto 9 år...
Svar
3
· Visningar
861
Senast: bigganl
·
Utrustning Satt och kikade på Prestige dressyrsadlar. Och blev väldigt förvåad när jag bara såg 3 storlekar: 16,5 17 18 Finns det inte...
Svar
8
· Visningar
1 865
Senast: Centaur
·
M
Utrustning Får man ha stövlar med snörningvid vristen när man tävlar dressyr?:confused:
Svar
17
· Visningar
1 744
Senast: GoldenBoy
·
Utrustning hur fungerar det egentligen? min allround sadel är hal (antagligen syntet material) och när jag rider i mina ridstövlar så kan jag...
Svar
2
· Visningar
1 832
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning Köpte för nån månad sen nya ridbyxor. Hööks billigaste helskodda. Redan första dan sprack en söm på knät när jag satte mig på huk...
Svar
13
· Visningar
1 474
Senast: MissFideli
·
Utrustning Har gått i funderingar över att köpa en ny ridhjälm. Så nu vill jag ha massa tips på vilken ridhjälm som är säkrast, skönast, mest... 2
Svar
25
· Visningar
10 246
Senast: alvan
·
Utrustning Vilka barfotaboots är mest avlånga i formen och finns i riktigt stora storlekar? Alternativt, kan man med hjälp av sula kompensera för...
Svar
4
· Visningar
1 006
Utrustning Hej! Nu är jag lite inne på att köpa mig en stübben dressyrsadel, men velar mellan en Stübben Tristan och Stübben Scandia. Hur är...
Svar
3
· Visningar
2 625
Utrustning Finns det någon som har 'renoverat' sin Prestige-sadel hos just Prestige Italia som kan berätta lite praktiskt hur det gick till? Är...
Svar
1
· Visningar
1 064
Utrustning Om man gillar sadeln,men färgen har börjat bli lite dassig och nött,kan man få den omfärgad eller något? Är en brun sadel...
Svar
2
· Visningar
2 591
M
Utrustning Jag har ett litet problem som jag hoppas att ni ska kunna hjälpa mig med? Jag har en häst som är expert på att trampa av sig...
Svar
6
· Visningar
4 405
Utrustning Hej där! Jag har precis varit iväg och lånat hem en ny sadel. Enda kruxet med den är att den trycker precis bredvid manken, typ där...
Svar
8
· Visningar
1 725
Senast: iNHALE
·
Utrustning För några år sedan var ju Myler-betten väldigt populära och det var måååånga som aldrig skulle sätta något annat bett än just Myler-bett... 2 3
Svar
57
· Visningar
22 795
Senast: poloplayer
·
Utrustning Så här är det: Jag har precis köpt mig ett gammalt Kylingesläp. Det är mkt väl underhållet och genomgånget men det satt inga...
Svar
4
· Visningar
1 928
Senast: -Catherine-
·
Utrustning Mylerbett diskuteras i en tråd just nu, som jag har följt eftersom jag tycker att de funkar så bra på mina hästar. Problemet för mig är...
Svar
18
· Visningar
8 570
Senast: Zebban
·
Utrustning Ja, de finns säkert redan svar i forumet, men orkar inte leta. Hästen jag rider (en fjording) har nu på senare tid blivit himla stark... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 198
Senast: Ms_Antrop
·
Utrustning jag har ett litet litet I-lands problem :), min nya sadel är nästan samma färg som min häst dvs fux :(. jag har svart träns och...
Svar
9
· Visningar
2 128
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka