Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning En tråd om just PADDEN. Använder ni padd, varför/varför inte, vad tycker ni om padden och att använda den, tycker ni den kan användas...
Svar
1
· Visningar
687
Senast: Lojo
·
Utrustning Ja, jag står i shoppingdjungeln och velar ;) Min tävlingsgarderob är i behov av en uppdatering men jag känner mig villrådig. Ridbyxor...
Svar
3
· Visningar
1 715
Senast: Zebban
·
Utrustning snälla hjälp mig nu :S innan jag ger upp.. hästens framhovar har måtten 13,5 breda och 15 cm långa... VILKA boots passar på honom...
Svar
0
· Visningar
646
Senast: Shimzy
·
Utrustning Behöver ha nånting att fästa på sidostyckena på tränset för att begränsa sikten något bakåt. Hittade som en neopren rulle med kardborre...
Svar
3
· Visningar
1 133
Utrustning Snubblade över Torsions geleilägg - eller snarare snubblade över en bild på dessa ilägg. Jag har en bomlös sadel a´la soffkudde men ska...
Svar
16
· Visningar
2 277
Senast: schelin_j
·
Svar
2
· Visningar
708
Senast: Jois
·
Utrustning Har provat att söka på nätet men inte hittat någon tydlig info ang min fråga... Får man montera dragkrok på en bil (utan tidigare drag)...
Svar
8
· Visningar
2 725
Senast: lilith
·
Utrustning Funderar på och sälja av lite sadlar som hänger och tar plats men vet ju inte vilken modell det här är? :crazy: Vore...
Svar
1
· Visningar
715
Senast: bambi82
·
T
Utrustning Hej! Har funderat på att köpa hööks dressyrskydd till min häst. Är det någon som har någon erfarenhet av dom? Är de bra? Passform...
Svar
9
· Visningar
1 500
Senast: Jate Volim
·
Utrustning Hejsan Finns säkert en miljon trådar, men jag har virrat fram och tillbaka hela kvällen och nu har jag snurrat till det helt i hjärnan...
Svar
4
· Visningar
1 143
Senast: misscocos
·
Utrustning Åh, jag svävar på små lyckomoln just nu, äntligen-äntligen-äntligen skall jag få min efterlängtade hästtransport :D Jag har i två...
Svar
6
· Visningar
1 210
Utrustning Någon som vet vilken Henri de rivel modell denna är? Hittar inget om det på själva sadeln. Står bara "Sellier henri de rivel...
Svar
5
· Visningar
2 149
Senast: Quinny07
·
C
Utrustning Ska köpa nya benskydd till unghästen som mest kommer ridas i dressyr (hopp och fälttävlansskydd har jag redan som passar). Funderar på...
Svar
4
· Visningar
1 549
Senast: Malichan
·
Utrustning Då var det dags för en ny hjälm då den gamla överskridit sitt "bäst före-datum" på tok för mycket. Nu velar jag mellan de olika...
Svar
18
· Visningar
3 915
Senast: Nomina
·
Utrustning Funderar på om en Bates skulle passa min hästs rygg?
Svar
5
· Visningar
990
Senast: Solponny
·
I
Utrustning Dotterns forderponny är en arab kille som mäter 144 cm. Hans rygg är lite svängd, lite toppig runt maken. Har nu en sadel, BR, 17" med...
Svar
2
· Visningar
830
Senast: em-pirre
·
A
Utrustning Jag har börjat fundera på att köpa en westernsadel till min 3 åring. Kan man köpa en sadel nu, som kommer passa om några år också...
Svar
1
· Visningar
621
Senast: Praefatio
·
Utrustning Tänkte äntligen ta tag i att tvätta alla vinter- och regntäcken så de är fräscha till hösten. Ni som impregnerat, har ni hittat något...
Svar
6
· Visningar
1 410
Senast: LinnK
·
Utrustning Hur har ni löst eran förvaring av ridkläder? Både rena, använda(som duger några stallbesök till) och de som kanske ligger i stallet... 2 3
Svar
41
· Visningar
7 602
Senast: aleksis
·
Utrustning Hallå! Falsterbo stundar snart. Och självklart vill jag se era Inköps/Önskelistor. Pepp pepp för världens bästa hästfest! :banana:
Svar
1
· Visningar
807
Senast: Equilina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka