Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hjälp mig! Jag är på jakt efter en svart nosgrimma med mörkbrunt foder. Det ska vara en engelsk eller pullback med snokrem, och gärna...
Svar
1
· Visningar
795
Senast: Nominous
·
E
Utrustning Halojj! Jag har precis börjat rida min ponny på kimblewick (endast vid hoppning!) och det funkar jättebra. Jag har nu lite frågor ang...
Svar
1
· Visningar
1 714
Senast: Matinee
·
Utrustning Nu har jag sökt här, men det verkar inte finnas nån tråd om detta täcke på allmighty Buke ;) Hittade ett "man- och svanstäcke" från...
Svar
3
· Visningar
896
Senast: skuggi
·
Utrustning Hej! Ni som har ett HDR träns kan ni slänga upp nå bilder så man får se hur dom ser ut? Jag funderar på ett brunt men jag har aldrig...
Svar
1
· Visningar
851
Senast: Quickeman
·
M
Utrustning Funderar på att köpa dressyrskydd setet från Showmaster från h***s för 729 kr. Någon som har dessa och kan uttala sig om kvaliten och...
Svar
13
· Visningar
4 637
Senast: arasmisk
·
Utrustning Hej!:D Jag har 2 frågor till er på buke: 1.Är plaststigbyglar säkra? Alltså som säckerhetstigbyglar? 2.Sitsbågar i plast...
Svar
1
· Visningar
809
Senast: Prinzess
·
Utrustning Hur e det att rida med berbakagjorden? E det lönt att investara i en sådan eller e det bara att kasta pengarna i sjön?
Svar
8
· Visningar
1 128
Senast: Bison
·
Utrustning Vad har ni för lås på transporten? Är det godkänt av försäkringsbolaget?
Svar
7
· Visningar
1 822
Senast: boccia
·
G
Utrustning Jag ahr en globus clic dressyr sedan innan som jag haft till min förra häst. Provade den på min nya häst igår och den låg inte bra...
Svar
12
· Visningar
1 385
Senast: Galopphopp
·
Utrustning Hur har ni löst det i stallet? har ni extra hänglås galler för ev fönster i sadelkammaren? Sadelhänglås mm? Sedan en fråga om...
Svar
19
· Visningar
5 532
Senast: Prinzess
·
Utrustning Hej hopp! Nu för tiden finns ju hur många olika släp som helst att välja på. plyfa,aluminium o glasfiber o jag blir helt snurrig...
Svar
10
· Visningar
2 380
Senast: Anna Lilja
·
Utrustning Hur är den i kvalité? Alltså den för 1799kr på h**ks. bra/dåligt med den? Är bommen mycket böjd eller mer rak?
Svar
17
· Visningar
11 845
Utrustning Bara ett snabbt råd önskas; tips på sadel som ni har märkt ofta passar araber. Behöver bara tips på ett par märken så kan jag själv...
Svar
7
· Visningar
1 282
Senast: Centaur
·
Utrustning Undrar om någon här på Buke har testa hjälmen i modellen Omikron från Pfiff? Riktigt snygg tycker jag att den är - i synnerhet den i...
Svar
4
· Visningar
1 271
Senast: Havanna11
·
Utrustning Har fortfarande inte kommit så långt i mitt släp-köp, men är igång och funderar igen. Många släp har ju löjligt låg maxlast när man har... 2
Svar
35
· Visningar
20 381
Senast: LillaMy84
·
S
Utrustning Hej! Har hittat en förbygel med martingal i skrubben som jag tänkte sälja. Bara det att jag har ingen aning vad det är för storlek...
Svar
2
· Visningar
752
Senast: snorkan
·
Utrustning Fick precis tillbaka mina kära Petrie Anky Elegance som jag var tvungen att byta dragkedja på. Och jag är så ledsen för det blev så...
Svar
11
· Visningar
1 596
Senast: Breccia_
·
Utrustning Hoppas jag lagt tråden rätt... Jag håller på att sadel till min ponny och kommit fram till att en Amerigo DJ ligger bäst hittills...
Svar
2
· Visningar
1 102
Senast: Deimion
·
Utrustning Russvallacken ska få ha täcke i vinter tänkte jag iom. att han kommer vara fullt igång året runt för att inte riskera att bli tjock och...
Svar
7
· Visningar
1 181
Senast: gulkiwi
·
Utrustning Har köpt ny sadel (begagnad) Och rider nästan jämt med mina tretorn advance, har haft sadeln i ett par veckor men de två sista gångerna...
Svar
2
· Visningar
1 129
Senast: mily
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka