Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

E
Utrustning Jag undrar om det finns nån hjälmväska till GPA speed air och isf hur mycket den kostar :p Och då menar jag inte "hjälm-påsen" som...
Svar
6
· Visningar
1 427
Senast: WBanna
·
S
Utrustning Hur ser man det? några råd o tips att gå efter? Om man har en bomlös passar den alla storlekar då?
Svar
3
· Visningar
5 429
Senast: Cicci
·
Utrustning Vad har ni använt för typ av färg när ni målat taket på era hästtransporter? Ungefär hur mkt färg har gått åt? Jotuns Bengalack...
Svar
5
· Visningar
4 529
Senast: r_freddy
·
Utrustning Min 4-åring tuggar emellanåt hårt på sina bett. Jag har provat lite olika till henne, nova går hon och slänger med huvudet på, likadant...
Svar
0
· Visningar
724
Senast: Marvin
·
Utrustning Någon som vet vad det kostar att skicka en dressyrsadel mot postförskott via posten? Tips hur man bäst (och billigast) förpackar den?
Svar
12
· Visningar
13 231
Senast: Seabaz
·
Utrustning Jag har hittat ett hackamore som jag tycker är otroligt vackert! :love: Dock vill jag byta ut nosdelen till en bättre (en i läder...
Svar
11
· Visningar
3 942
Utrustning Nu är det så att jag sköter en häst som är som min egen, rider henne inte än men ska börja göra det om några dagar då jag håller på att...
Svar
2
· Visningar
1 223
Senast: maoulina
·
Utrustning Jag söker svarta stövelskaft i läder. Dels till sommaren där jag rider med grova kängor samt till vintern ovanpå täckbyxor. De allra...
Svar
2
· Visningar
1 257
Senast: Rie
·
Utrustning Pållen rids på ett rakt tränsbett, fungerar utmärkt, men skulle vilja ha något förutom hackamore att variera med. :) Till saken hör att...
Svar
10
· Visningar
8 519
Senast: filifjoonkan
·
S
Utrustning Har läst igenom mängder med trådar om bomlösa sadlar och tycker att det är krångligt att få någon rätsida på det här med pad och vanliga...
Svar
1
· Visningar
972
Senast: saramalovgren
·
Utrustning Någon som bytt sadelgjordsstropparna på en Torsion? De börjar bli nötta och är igentligen för breda för en vanlig gjord så jag byter...
Svar
0
· Visningar
652
Senast: mahlmt
·
Utrustning Var på en ridsportaffär här i kungälv i tisdags och provade sadlar, provade en hel del men kom fram till att en passade bäst, den är...
Svar
4
· Visningar
1 020
Senast: miiiiiiia
·
Utrustning Nån som har nån erfarehnet av dessa? Är de verkligen sååå varma att man inte kan ha dem sommartid..?:o Sjukt snygga stövlar...
Svar
4
· Visningar
2 332
Senast: Remix
·
Utrustning Hej! Jag letar hoppsadel till min häst som är ett halvblod. Jag har provat en Cliff Barnsby Whitaker med vid bom vilket inte passade...
Svar
2
· Visningar
1 194
Senast: gicageli
·
Utrustning Hej hopp, ska ev provrida häst med hackamore i helgen. Men tusan, jag har ju aldrig ridit m hackamore. Vad är skillnaden mot "vanligt"...
Svar
2
· Visningar
1 315
Senast: pinky
·
Utrustning Hej! Behöver av olika anledningar köra hästar lösa i transporten, och undrar om mittstången i IW-släp har någon mer funktion än att...
Svar
4
· Visningar
1 009
Senast: Silkisif
·
I
Utrustning Vad är det för skillnad på dem egentligen? När man kollar på nätet så ser de ju precis lika ut?
Svar
2
· Visningar
1 141
Senast: Isislover
·
Utrustning Än så länge har jag bara ett Sprenger Dynamic RS "till allt", min donna är ju bara 4år och detta funkar än så länge underbart! :love...
Svar
19
· Visningar
1 755
Senast: Zebban
·
K
Utrustning hej, nu förstår jag väl att denna fråga redan passar i någon annan tråd men kunde inte riktigt hitta någo passande. men jag har ett...
Svar
1
· Visningar
964
Senast: Comfort
·
Utrustning Bra skyddsvästar till mindre barn, finns det? (pratar nu om åldrarna från 4-6) Har en nu till dottern och den är jättehård och stel...
Svar
0
· Visningar
736
Senast: Tokmaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka