Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Utrustning Trillade av min häst idag och fastnade med foten i stigbygeln. Dels åkte foten igenom stigbygeln och det var nog därför jag aldrig fick...
Svar
8
· Visningar
3 419
Senast: Elektron
·
Utrustning Jag tänkte att jag skulle beställa exemtäcken inför sommaren (ej pga av exem utan insekter) till mina två halvblod, från h**ks. De...
Svar
2
· Visningar
826
Senast: lady_vip
·
S
Utrustning Undrar ni som är smala och har ganska långa ben till förhållandet så vad har ni för storlek? inte skulle ni vilja mäta om ni har tid...
Svar
0
· Visningar
978
Senast: Sof
·
Utrustning Är det någon som har bra tips på märke att titta på om man är ca 170 lång och väger typ 45kg... min systerdotter har alltid haft svårt...
Svar
14
· Visningar
2 402
Utrustning På de färgade JIN-stigbyglarna, kan man ta av 'fotplattan' och sätta dit en annan?
Svar
14
· Visningar
1 516
Senast: Bison
·
Utrustning Någon som tagit bort en brodyr från en jacka eller ett täcke i bävernylon? Jag har en jacka jag tycker mycket om och som inte längre...
Svar
6
· Visningar
6 028
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Hej! I maj ska jag tävla en av ridskolans hästar i hoppnig. I vanliga fall kör jag med: * Mörkgrå kortärmad skjortoch ljusgrå...
Svar
14
· Visningar
2 079
Utrustning Är på jakt efter en prisvärd inte allt för dyr sadel till vår nya ponny. Han behöver en hyfsat vid sadel alt. normal mot vid med svängd...
Svar
0
· Visningar
600
Senast: krullidutt
·
Utrustning Jag försöker få reda på vad det är för modell av Cliff Barnsby jag har hängandes ute i sadelkammaren. Någon som kan hjälpa till? Jag har...
Svar
8
· Visningar
3 292
Utrustning Jag har en gammal (sent 80-/tidigt 90-tal??) Kieffer Isar AT i min ägo. Den har ingen begriplig märkning öht. På baksidan av den...
Svar
3
· Visningar
1 809
Utrustning hej:) har precis varit på en sadelutprovning och den som passade min häst bäst och som var absolut skönast var en sadel i märket...
Svar
3
· Visningar
3 578
Senast: hillan_
·
F
Utrustning Letar efter denna tröja, för mig att det är ett ridmärke men det står still vad det heter samt finner det ingenstans:(! Vill verkligen...
Svar
2
· Visningar
1 018
Senast: filifjoonkan
·
Utrustning Jag börjar få brist på sadelfunderingar nu och frågar därför er om tips. Hästen är halvblod/arab med jobbigt sadel läge. Överbyggd...
Svar
14
· Visningar
3 386
Senast: Tjockisina
·
Utrustning Min ponny går nu på lösdrift och då han och även en av hagkompisarna är är rymmare så går dom med grimma på. Vilka är de "snällaste"...
Svar
8
· Visningar
2 617
Senast: tinituss
·
K
Utrustning Som rubriken, vad har ni under era bomlösa sadlar? Jag använder en bomlös just nu som sitter som gjuten på min häst, helt perfekt... 2
Svar
33
· Visningar
9 134
Senast: Zebban
·
Utrustning Jag tänkte göra en tråd där vi kan diskutera vad vi tycker om börjes nya katalog som kommer ut under v8. Vad tycker ni om den? 2 3
Svar
56
· Visningar
11 316
Senast: vike
·
Utrustning Har en ny syntetsadel som man får in 3 fingrar mellan manke och framvalv på när ingen sitter i sadeln. Min undran är om den kommer att... 2
Svar
27
· Visningar
2 879
Senast: oof
·
Utrustning Hej! Någon som vet om och isf vad det är för skillnad mellan western, akademisk och spansk stångbett? De ser ju inte exakt ut som...
Svar
3
· Visningar
1 039
Senast: Syrpa
·
Utrustning Mitt sto slår i sig ibland så att det låter när hon går utan skydd i hagen, har alltid skydd vid jobb med mig! (Ibland även boots)...
Svar
6
· Visningar
1 401
Senast: pinky
·
B
Utrustning Hej! fann dessa två bett på ett hoppträns och ett dressyrträns till min halvfoderhäst. Ägaren kommer inte ihåg vad det var för bett...
Svar
6
· Visningar
1 366
Senast: BE-lampela
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka