Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hej! Jag har gett upp, jag kommer nästa vecka att måttbeställa en sadel åt min fina fröken, men då uppstår ju nästa problem. Vilken... 2
Svar
20
· Visningar
3 294
Senast: Gimlan
·
Utrustning Köpte för hyfsat länge sedan en kapson från Hööks i full storlek. Nu när jag kom på att jag skulle använda den till pållen så var den på...
Svar
0
· Visningar
706
Senast: Rie
·
O
Utrustning Jag har hand om en häst just nu förtillfället, hästen är nästan lite arabliknande kropp,bara lite rakare rygg. Men sadeln ligger ganska...
Svar
1
· Visningar
694
Senast: iNHALE
·
O
Utrustning Vad heter märket som ser ut som CC bara att vänster C är vänt åt andra hållet?
Svar
3
· Visningar
1 177
Senast: oof
·
Utrustning Jag fick precis mitt paket från horze med massa prylar och bara för kul beställde jag ett rakt gummibett som var på rea för 39kr...
Svar
4
· Visningar
1 426
Senast: Exhistensia
·
R
Utrustning Nu skulle jag vilja köpa ett träns med svängt nackstycke för att minska trycket bakom öronen Har kollat Hööks, men hittar inget som jag...
Svar
19
· Visningar
3 746
Senast: sissu
·
Utrustning Jag är på jakt efter ett nytt nättäcke eftersom mitt gamla har gjort sitt. Tyvärr verkar de knappt finnas att köpa någonstans nuförtiden...
Svar
4
· Visningar
1 137
Senast: miiiiiiia
·
M
Utrustning Köpte en Tixerant gjord just för pålle är ganska skavskänslig, har dock inte fått skav av hoppgjorden men med dressyrgjordar så är det...
Svar
13
· Visningar
1 879
Senast: electra1
·
Utrustning Är det någon som har koll på Pikeur (främst Lugana) beninner i storlek 72? Ungefär hur mycket kortare är de än storlek 76? Dags för mig...
Svar
1
· Visningar
935
Senast: Centaur
·
Utrustning Den frågan är mitt stora dilemma just nu... Har en sådan sadel som jag är helt överförälskad i. Sitter däremot som en stekspade på...
Svar
5
· Visningar
1 060
Utrustning Jag är på jakt efter en dressyrsadel med djupt säte som lämpar sig till en islandshäst med kort, svängd rygg (och dessutom ganska bred)...
Svar
6
· Visningar
2 966
Senast: Merope
·
Utrustning Nu får ni dumförklara mig:p, det här kanske är helt självklart egentligen, men... Jag fattar det här med vikterna och vad man får dra på...
Svar
18
· Visningar
2 015
A
Utrustning Har kommit fram till att det bara finns fördelar med att ha en egen transport och är nu fast besluten om att skaffa mig en. Det jag dock... 2
Svar
34
· Visningar
5 390
Senast: HannaZ
·
C
Utrustning Nu har jag gjort något jag aldrig trodde att jag skulle göra. Skaffat mig en skimmel. Vad är snyggast på läder? Svart eller brunt... 2 3
Svar
42
· Visningar
10 545
Senast: LilaTiger
·
H
Utrustning Är det någon här som har varit hos sko/sadelmakare och vidgat stövlar och/eller shortchaps? Vilket är det bästa sättet och vilken typ av...
Svar
16
· Visningar
4 560
Senast: krocket
·
Utrustning Jag är åter ute i sadeldjungeln igen efter att ha sålt min Wellington Elite dressyrsadel. Jag vet egentligen inte om jag skulle vilja... 2
Svar
21
· Visningar
6 831
Utrustning Har beslutsångest.. Vad hade ni valt? Sergio Grasso eller Cavallo? Har hittat ett par av bägge jättefina begagnade som jag ev vill köpa...
Svar
8
· Visningar
3 500
Senast: Jerseyite
·
V
Utrustning Vilken betesbegränsare använder du till din häst? Vart köpte du den? :)
Svar
4
· Visningar
1 100
Senast: pinky
·
V
Utrustning är ute efter nya vita helskodda. tycker excellent byxorna är skönare men tror ni dom är värda dom extra hundralapparna??:angel: skiljer...
Svar
3
· Visningar
1 066
Senast: pinky
·
Utrustning Håller på med BE men är inte säkert att jag hinner köra upp innan fredag då jag behöver det. Borde dock få dra på B kortet. Men de...
Svar
8
· Visningar
1 039
Senast: vinkelina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka