Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Nån som har koll på hur länge linfröpellets håller sig? :confused: Det stod ingenting på den säcken jag köpte och det går ju inte åt så...
Foder & Strö
Är det farligt eller dumt att ge vitamintillskott tillfälligt? Jag funderade på en "julklapp" till medryttarhästen (ja, jag har insikt i...
Foder & Strö
Har suttit och läst lite i Kraffts foderkatalog och undrar lite över en sak som ni kanske kan svara på.
Pga av proteinfattigt hö så ger...
Foder & Strö
Hmmmn, jag hittade inget riktigt bra svar på detta, men visst skall man blötlägga Luzern?? Jag kanske e helt borta när jag säger det men...
Foder & Strö
Fick en klubbtidning i går där det stod om en foderföreläsning som en av Kraffts rådgivare hållit. Där fanns att läsa lite saker som jag...
Hästmänniskan Tja, hittade du en sadel åt den där ska nog fuxen inte vara några problem….
Jag som tyckte Islandshästen hade kort rygg … du slår honom...