Och vi har skuttat runt lite på såna här små cavalettisar ikväll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Angående mental coaching skulle jag behöva en nu!!!
Eller terapeut..
Det snöar och kommer nog inte att funka att rida på några dagar, deppigt bara det. Men livet går inte under.
Däremot..när ska jag med hyfsat gott samvete känna att jag kan tråckla ihop lite tid att lägga på mig i mitt hästeri?
Barnen tjafsar om 06-an. Tanken är att min yngsta ska få lite mer tid med träning och så då den äldsta fick förverkliga lite av sina grejer på ponny. Då börjar hon gaffla om att hon vill ut med 06:an för det gick inge bra med ponnyn och varför lillasyster ska få göra allt nu. Men hon har fått så mycket innan i träning och tävlingstid och är på g att flytta ihop med pojkvännen.
Å så deras egoistiska mamma ( jag ) som halvhjärtat försöker satsa på mig själv.
Hade gärna stått vid sargen och applåderat dem båda OM dom varit riktigt 100%, som jag faktiskt är..
Provat att lämna bort "min" häst 06:an på foder då dom hade två ponnier men gissa vem som satt och trimmade deras fjording.
Å så släkten som ger en dåligt samvete..Imorgon begravning för min mans farbror som jag också var tvungen att vara med på för svärmor vart sur annars ( där rök en semesterdag ) + att jag sedan måste skynda till urn-nedsättning av morfar. Mormor var uppe och grät en skvätt nyss.
Just d..Strax ila iväg till jobb för arbetspass nummer två som jag bara får timersättning för. Vi är visst skyldiga att ställa upp eller nå´t då det är sjuka på jobbet.
Nä..nu ger jag mig själv en liten klapp på axeln, Har ändå fostrat 06:an till mer än jag trodde jag öht skulle klara av. Dessutom vågat visa mitt fula tryne på tävlingsbanan.
Hästarna i sak ger så otroligt mycket.
Ursäkta gnällinlägg men bläk..blev så less och trött, spec när stora tösen började dividera och tjafsa..
Älskar mina barn men ibland längtar jag till att bara vara och slippa jämka och ta tillvara på deras.
Sen har jag sluppit stalltjänst många dagar nu när dom haft lov..
Å igår var en jättebra dag!