Blir det någon start för dig @Marvin? Utom tävlan menar jag.. Hur går det med passet? Kan du inte bara regga i SH?
Det blir start!

Passet är på gång.
Mailade SH, och de ville inte regga henne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blir det någon start för dig @Marvin? Utom tävlan menar jag.. Hur går det med passet? Kan du inte bara regga i SH?
Nova har blivit halt på höger fram!
Hon verkades i torsdags och märkte igår att hon ömmade när jag tog ut dem. När jag tog in dem var hon riktigt halt! Kollade hoven och det ser ut som att hon trampat på något för det är en inbuktning i hoven.
Ingen värme, ingen puls och reagerar inte nämnvärt när jag försöker trycka på hoven, har tyvärr ingen visitertång.
Kollat igenom hela hästen, ingen svullnad på något ben, ingen feber, reagerar inte när jag trycker.
Försökt få tag på min hovslagare, men har inte lyckats få tag på honom.
Ringt veterinär som tyckte att jag skulle avvakta lite för att se vad som händer och ha henne på mjukt underlag.
Så får gå ut med henne för att fölis ska få röra på sig och resten får de stå inne.
Hoppas inte det är något allvarligt!![]()
Vi har tävlat idag med ett nytt poängmässigt bottennapp, 58,6% i MsvC1. Så dåliga poäng som de senaste två MsvC-starterna har vi aldrig ridit på ens när vi var nya i klassen. Nu när vi borde vara bättre har vi sänkt oss alldeles förskräckligt. För dagen var hon iofs trött och inte så eftergiven som hon borde vara-och jag tycker inte vi var värda några enorma jättepoäng, men åtminstone trodde jag att vi skulle rida på 60-strecket trots min dåliga ridning i första förvända.
Nu kommer on att få vila denna veckan medan jag är i Skåne. Känns som om hon behöver det. Ny täving, samma klass, om två veckor. Just nu känns det dock riktigt skräpigt och jag vet inte om jag pallar en till ritt med usla poäng. Borde kanske rida LA istället, eller kanske inte tävla alls. Suck.
Vi har tävlat idag med ett nytt poängmässigt bottennapp, 58,6% i MsvC1. Så dåliga poäng som de senaste två MsvC-starterna har vi aldrig ridit på ens när vi var nya i klassen. Nu när vi borde vara bättre har vi sänkt oss alldeles förskräckligt. För dagen var hon iofs trött och inte så eftergiven som hon borde vara-och jag tycker inte vi var värda några enorma jättepoäng, men åtminstone trodde jag att vi skulle rida på 60-strecket trots min dåliga ridning i första förvända.
Nu kommer on att få vila denna veckan medan jag är i Skåne. Känns som om hon behöver det. Ny täving, samma klass, om två veckor. Just nu känns det dock riktigt skräpigt och jag vet inte om jag pallar en till ritt med usla poäng. Borde kanske rida LA istället, eller kanske inte tävla alls. Suck.
Var jättekul att se er live igen! Oerhört stor skillnad sen jag såg er sist och ni var ju faktiskt väldigt nära att ta en placering! Tack för berömmet, det är ju fantastiskt vackert där och svårt att slå den utsikten över hela Vättern!Vi har varit och tävlat idag på @Novali01 ställe och herregud vilken tävlingsplatsen! Dom hade dessutom svinsnygga hästskor till salu.
Hade som mål idag att få honom lite mer på bakbenen och inte stor som ett skepp. Han spände till lite på banan men va definitivt mer ridbar idag än tidigare och trotts en 2a och -2 för en volt så lyckades vi få ihop 66%.
Väldigt nöjd och har bestämt mig för att klappa mig själv lite på axeln över den här ritten. Väldigt rolig dag