@sassiball - fy vad otäckt! Stackars ponny! 
KL
Vi hopptränade igår, och äntligen verkade poletten trilla ner hos Skrullan angående hur man hoppar studs!
Dvs. tidigare har hon rusat iväg som en tok på alla typer av serier, men nu höjde vi studsen till ca. 80-90 cm (3 stk) som jag hoppade från trav, så att hon fick hoppa lite mer uppåt och använda ryggen. Jisses vilken skilnad! Första gången trodde jag att hon skulle stanna mitt i serien då det gick så långsamt...
Men tydligen är det så det SKA kännas!
Vi kunde även lägga till en stor oxer på 2 stegs avståd i slutet utan att hon rusade på denna.
Har anmält till 90 och 1 m nu på söndag, första inomhustävlingen för säsongen och nytt ställe så vi tar det lite piano bara.
Idag arrangeras det p&j på anläggningen närmast oss, men jag skippar det, tror att gumman är ganska mörbultad efter gårdagens gymnastikhoppning. Jag kanske går ut och promenerar med henne i skogen istället.
KL
Vi hopptränade igår, och äntligen verkade poletten trilla ner hos Skrullan angående hur man hoppar studs!

Har anmält till 90 och 1 m nu på söndag, första inomhustävlingen för säsongen och nytt ställe så vi tar det lite piano bara.
Idag arrangeras det p&j på anläggningen närmast oss, men jag skippar det, tror att gumman är ganska mörbultad efter gårdagens gymnastikhoppning. Jag kanske går ut och promenerar med henne i skogen istället.