Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
min går skrittpromenader i skogen då och då.
hanteras dagligen med olika saker som tex tränsning, linda benen, lägga på olika saker etc.
Hon va i början väldigt rädd för allt, men ha nu börjat lita på att sakerna jag grejjar med är ofarliga.
När jag mitt sto var ett så hade jag ofta me henne i skogen som handhäst!!!! vilket både hon o jag bara älskade.. min stackars ponny tyckte däremot inte att d va en lysande idé eftersom hon inte då fick all uppmärksamhet..
Men det är ett väldigt bra sätt att få unghästarna att röra på sig o få lite muskler o dessutom så blir dom ju jätte van allt som man kan stöta på i skog o mark... men d gälle rju att man har en snäll o lugn häst att rida på..
Hästnyheter Han var en julklapp från Nils-Erik Hansson, när Elin Dahlström från Målilla var tonåring. Nyligen skiljdes deras liv åt, när Smiggo fick...
Kropp & Själ Maken fick influensa, dubbelsidig lunginflammation som utvecklades till sepsis med njursvikt och påverkan på hjärtat. Det gick fort, på...
Hundavel & Ras Men det är inte bara ”jag har hört” heller.
Det finns stor kunskap om hundar rent generellt på forumet. De flesta träffar mycket hundar...