1- åringar

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare hotstuff
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 933
min går skrittpromenader i skogen då och då.
hanteras dagligen med olika saker som tex tränsning, linda benen, lägga på olika saker etc.
Hon va i början väldigt rädd för allt, men ha nu börjat lita på att sakerna jag grejjar med är ofarliga.

När jag mitt sto var ett så hade jag ofta me henne i skogen som handhäst!!!! vilket både hon o jag bara älskade.. :love: min stackars ponny tyckte däremot inte att d va en lysande idé eftersom hon inte då fick all uppmärksamhet.. :eek: :(

Men det är ett väldigt bra sätt att få unghästarna att röra på sig o få lite muskler o dessutom så blir dom ju jätte van allt som man kan stöta på i skog o mark... men d gälle rju att man har en snäll o lugn häst att rida på..

Liknande trådar

Ridning Jag har nyligen börjat rida på ridskola, efter ett liv med träning och tävling på egna hästar. Trivs bra med ridskolan, ridläraren är... 2
Svar
20
· Visningar
1 730
Senast: cewe
·
Träning Hej, Har letat & letat efter någon form av träningsresa. Jag tänker som upplägg att det erbjuds boende, med frukost eller samtliga...
Svar
1
· Visningar
468
Senast: Jeps
·
Träning Hej! Hästen i fråga har ridits mycket sporadiskt i 1-2 år pga personliga skäl. Hon är 21 år i sommar så därav vill jag vara mycket...
Svar
4
· Visningar
523
Senast: sorbifolia
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
961
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V