2015 är året jag insåg att jag är gay!

Hahaha! Ja, det är jag ju faktiskt ibland också. Och det är supergött!

(Fast nja, om jag ska vara ärlig är det ju inte alltid supernice att vara med sin flickvän ute på krogen. Alltid ALLTID snubbar som ska kommentera/vill vara med...)
Det tycks avta med åren i alla fall. (I takt med att man själv blir äldre, alltså.)
 
Just därför, tror jag. Någonstans hajar de att de inte är inkluderade och då måste de försöka ta lite kontroll.
De känner sig kastrerade, enligt en intressant teori jag tog del av nyligen. Har tyvärr glömt vad upphovskvinnan hette. Samma sak som om män ser en kvinna de tycker är ful/okvinnlig och därför måste komma med okvädingsord mot henne. De känner sig helt enkelt som att de får kulorna utskurna när de ser kvinnor som inte riktar sin energi mot deras sexualitet. Mycket tragiskt.
 
Det där är så märkligt. Om jag ser två bögar ute på krogen skulle det aldrig falla mig in att säga: Öh, saknas det inte lite fitta också?" :banghead:
Men exakt! Det har jag aldrig tänkt på. Men jag har aldrig hört bögar berätta det. Däremot får de ju idiotkommentarer av straighta killar. Det finns en galet rolig video om det men @Stalone s lyckotråd känns inte som rätt ställe för den :D
 
De känner sig kastrerade, enligt en intressant teori jag tog del av nyligen. Har tyvärr glömt vad upphovskvinnan hette. Samma sak som om män ser en kvinna de tycker är ful/okvinnlig och därför måste komma med okvädingsord mot henne. De känner sig helt enkelt som att de får kulorna utskurna när de ser kvinnor som inte riktar sin energi mot deras sexualitet. Mycket tragiskt.
Det kan räcka med att en kvinna inte är som mannen i sin fantasi tänkt sig att hon är.

Det är så konstigt men ändå inte förvånande - och det är väl kanske det mest skrämmande.
 
Det är väl just det. De kan liksom inte hantera situationen att de inte har en plats och måste "öööeehh vill ni inte ha lite kuk också brudar?"

De känner sig kastrerade, enligt en intressant teori jag tog del av nyligen. Har tyvärr glömt vad upphovskvinnan hette. Samma sak som om män ser en kvinna de tycker är ful/okvinnlig och därför måste komma med okvädingsord mot henne. De känner sig helt enkelt som att de får kulorna utskurna när de ser kvinnor som inte riktar sin energi mot deras sexualitet. Mycket tragiskt.

Jag såg ett helt galet sexistiskt skämt här på buke som presenterades som en rolighet. Det handlade om en man som iakttog en kvinna som var kapabel på ett område där han inte förväntade sig att hon skulle vara det. Då drog han ett episkt korkat skämt som inbegrep honom själv, henne och sex. Han var uppenbart tvungen att sexualisera situationen för att klara av den, för när det kom till sex kände han att män har makten.
 
Det tycks avta med åren i alla fall. (I takt med att man själv blir äldre, alltså.)

Ja, det låter ju lovande iallafall! Märker också att jag och min flickvän har lite olika ingång i det här. Jag blir ju svinförbannad och vill ta en diskussion varje gång (ta en diskussion = skälla ut dom) medan min tjej som varit med om det här i typ 17 år mer är så trött på det och inte längre orkar ta det med snubbarna. Tröttsamt i vilket fall som helst..
 
Jag såg ett helt galet sexistiskt skämt här på buke som presenterades som en rolighet. Det handlade om en man som iakttog en kvinna som var kapabel på ett område där han inte förväntade sig att hon skulle vara det. Då drog han ett episkt korkat skämt som inbegrep honom själv, henne och sex. Han var uppenbart tvungen att sexualisera situationen för att klara av den, för när det kom till sex kände han att män har makten.
Såg det jag med. Ridå.

Ot: Heja dig @Stalone och så jäkla glädjande att läsa att du hittat rätt!
 
Grattis att du hittat rätt!

Hej!

Här kommer en liten lyckoförklaring över hur fint livet kan bli ändå mvh glad och kär :D

Jag har hela mitt liv känt en dragning till kvinnor, en större dragning än den jag känner till män. Det finns otroligt många exempel på det här (nedan är ett axplock).

I min dagbok skrev jag när jag var 13 år att jag var ledsen för att jag inte kunde pussas med mina tjejkompisar. Mina sexdrömmar har i princip enbart handlat om tjejer ända sen jag var liten (kanske förutom min allra första sexdröm som handlade om Spiderman...). När jag har legat med snubbar har jag alltid blundat och tänkt på tjejer. Det är inte förrän jag gjorde slut med min senaste manliga partner (i mars i år) som jag insåg att det är helt sjukt och ledsamt att jag alltid har haft det så i sexuella sammanhang. Har tänkt att det liksom är min lott i livet - att jag alltid ska få vara med snubbar men drömma om tjejer.

I mars blev det dock för mycket, jag ville inte längre ha sex med min dåvarande sambo och förstod då att jag måste göra slut. Nu är jag tillsammans med en tjej (som också är världens finaste, jag kan liksom inte tänka mig en bättre person att dela mitt liv med) och jag är så lycklig! Det känns så otroligt att äntligen få vara JAG. Att kunna vara närvarande i sexet, jag behöver inte blunda och tänka på tjejer för jag ligger faktiskt äntligen med en tjej! Att känna en helt annan kärlek än den jag känt tidigare. MY GOD jag älskar ju tjejer mest av allt!

Vet inte vad jag ville komma till riktigt. Ville mest bara skriva om hur glad jag är att jag äntligen lyssnade på den där lilla rösten inom mig som sa att jag ju inte kan ha det såhär längre. Och om det är någon av er andra bukare som känner likadant - lyssna på er själva och agera efter era egna känslor och inte samhällets heteronorm (ja jag vet, lättare sagt än gjort). Det kommer vara så värt det, hur tungt det än också kan vara. Samtidigt som det gör mig ledsen att jag gått så många år utan att erkänna för mig själv att jag är flata så är jag så glad att jag iallafall insett det nu :love:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag är stolt och måste få skryta lite och eftersom ingen i vanliga livet känner till mina problem så får ni lyssna på det! Jag har...
2
Svar
20
· Visningar
1 501
Senast: Blyger
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 800
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 201
Senast: Mabuse
·
Relationer Hej! Behöver verkligen hjälp med detta då jag inte vet hur jag ska tänka. Jag har varit bästa kompis med en tjej i runt 15 år, vi har...
2
Svar
22
· Visningar
4 287
Senast: Raderad medlem 68338
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp