Målet är att gå ner 15kg. Har gått ner 3kg hittills
. Varje gång jag besöker min pojkvän (som också satsar på att gå ner i vikt) så går jag upp 3kg igen. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Målet är att gå ner 15kg. Har gått ner 3kg hittills. Varje gång jag besöker min pojkvän (som också satsar på att gå ner i vikt) så går jag upp 3kg igen.
![]()
Jag har varit sjuk och fallit i lite dåliga vanor. Upp några hekto. Känslan är solklart; nu skiter jag i det här!!Vägdag fredagar
5/1 -2,2kg
12/1 -0,8kg
19/1 -0,2kg
26/1 -1,4kg
2/2 -1,2kg
9/2 -0,5kg
16/2 +0,8kg
Tot. -5,5kg
Inte alls någon bra veckamen jag hade det på känn om man säger som så. Nu ska jag bara motstå impulserna som säger att jag:
1 lika gärna kan skita i detta nu och ge upp
2 borde straffa mig själv genom att aldrig mer äta
Tar ett djupt andetag och försöker börja om
När kommer du hem? Eventuellt startar jag om samtidigtDet går väl... sådär
Har bestämt mig för att inte väga mig innan Kuba (åker om ett par dagar) för att slippa känna mig onödigt fet på resanSka ta nya tag när jag kommer hem igen!
Häng i så kommer det att släppa!Och jag går bara upp just nu trots att jag håller mig inom kalorigränsen och motionerar ganska mycket. Har bara gått ner totalt 1,2 kilo på en månad (var nere på 2 kilos viktminskning ett tag men som sagt gått upp igen).
När kommer du hem? Eventuellt startar jag om samtidigt![]()
Då kan jag inte fuska längre då alltså...Typ 5 mars kör vi!!!
Alltså förra vintern späkte vi oss innan vi skulle till Jamaica. Sen såg vi kvinnorna där. Oh lord. Junk in the trunk och gärna string på det. Ganska härligt iofs när de twerkade loss.
Jag fick iofs höra att jag var ”snow white” med ”a nigga ass”. Förmodar att bägge omdömena var menade som en komplimang![]()
Då kan jag inte fuska längre då alltså...
Njut dom tusan nu!!!!![]()