Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Väger mig också varje dag, mest för nyfikenhetens skull och ibland visar vågen på +2 kg!Brukar alltid tänka att jag då stoppat i mig något med mycket salt, kolhydrater eller liknande. I början var det jobbigt men nu är det mest lite roligt, just för att det kan vara så ombytligt beroende på när man väger sig, vad man ätit innan osv osv
Förövrigt säger vågen numera 68,8kg, dvs jag är äntligen under 70!!! Går stadigt ner 0,5g i veckan och det känns skönt att det går i rätt riktning, trots glassätande osv(helt inom mina kalorier dock.)
Börjar man jogga regelbundet så går det rätt fort att överleva fem km! Hejja!Nu har jag repat mig ordentligt sen magsjukan, och känner mig helt på banan igen!
Oooch jag ska springa vårruset. Jag kom på den smarta idén igår.Hur tänkte jag där? 5 km. Jag kan i dagsläget springa sisådär 3 meter utan att ramla ihop. Detta blir helt klart spännande.
Nu är jag så pepp på att ta tag i min vikt på riktigt, på riktigt, så nu ska det fasen bara GÅ!!! Heja er alla andra med!