5 saker jag aldrig gjort förut!

Jag drömmer om att hoppa fallskärm. Sen vill jag testa rullskidor också vilket är mer troligt att det kommer ske närmaste tiden.

Åh, ja fallskärm, ja... det har jag aldrig gjort, men då ligger nog... vad heter det... hängflygning...? närmre till hands! Det har vi här som man kan göra, det hade kunnat vara något!

Jag har en punkt på min lista, och det är att prova boba bubble tea! :D

Åh, vad är det för te? Får kolla upp :p

Här är mina förslag:
Springa en orienteringstävling
Sova i en hängmatta
Sova ensam i ett tält eller vindskydd

Orientera är inte min grej tror jag, håller mig till vanliga springlopp 😊.
Sovit i hängmatta och tält har jag gjort (ligger i ett tält just nu 💕). Vindskydd är jag osäker på, minns inte riktigt ... hmm.

Tack för alla förslag!
 

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 132
Senast: alazzi
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
17 536
Senast: TinyWiny
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 524
Senast: Imna
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 148
Senast: Urigurien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp