AA möten. Hur går dom till?

Väldigt bra svar, tack :heart j
Jag hade kontakt med kbt en gång. Det var det värsta jag varit med om så jag avbokade vårat nästa möte plus proverna :o

Är extremt introvert och pratar bara om känsliga saker med mina vänner.

All terapi passar inte alla personer, en del kan ta emot vad som helst från vem som helst och andra måste ha rätt terapeut och det är för de personerna viktigare än metoden osv.

Vilket såklart kan kännas lite hopplöst, det är ju inte alltid roligt att försöka öppna sig för en massa olika människor för att hitta rätt!
 
All terapi passar inte alla personer, en del kan ta emot vad som helst från vem som helst och andra måste ha rätt terapeut och det är för de personerna viktigare än metoden osv.

Vilket såklart kan kännas lite hopplöst, det är ju inte alltid roligt att försöka öppna sig för en massa olika människor för att hitta rätt!

Det är just det. Jag orkar inte dra upp allt som har hänt för ännu fler personer :(
 
Kan man märka utåt på att levern mår dåligt?
Ja.

fysiska symtom på att levern är påverkad är bland annat vätskeansamling i kroppen, buken. Ikterus, dvs syns som gulaktigast i ögonvitor eller mörkfärgar (brunaktig ) urin, nedsatt aptit, trötthet, bland annat.

Det beror helt på hur påverkad levern är av fettinlagring, inflammation eller fibros. Levern, precis som njurar har en överkapacitet. Det tar tid innan symtom kommer och då kan en stor del av organet vara påverkat
 

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
927
Senast: Crossline
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 415
Kropp & Själ Jag var väldigt nära att skriva det här under anonymt nick, men kom sedan fram till att det här inte är något att skämmas för och att...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 645
Senast: Mineur
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 000
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp