Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dom första 2 råttorna var inte frivilliga för mig heller, men det var därifrån ideén kom.
Har råttor panik och ångest?
Men alla tycker vi olika..
Dom första 2 råttorna var inte frivilliga för mig heller, men det var därifrån ideén kom.
Trodde vi..., jo död var han allt, men inte borta. Obeskrivlig stank i över en vecka innan vi hittade skrället bakom vedpannan! En JÄTTERÅTTA, alla råttors fader om vi säger så
Efter den avrättningen har vi inte haft en enda råtta.
Ang hästbajsätande så brukade han i a f göra gångar i gödselstacken och inne i hästarnas bäddar! Han hämtade spån ( jo, det är sant!) så det vart långa "gångstigar" med spån från boxarna och vidare in i hans "lilla" hål![]()
För det första så är det bra att vara lite kritisk till saker man hör. I sverige finns det bara en sorts vild råtta: Brunråttan Rattus Norvegicus. Den blir som störst ca 60 cm med svans. Kan väga uppåt nått kilo, men det är ovanligt bland vilda råttor.
/migo
Jag har kommit fram till det absolut bästa sättet att döda möss alt. råttor!
Vi har redan dödat 3 stycken på 2 dar!
Hur gör jag då? Jo man tar en hink och häller vatten så att det är ca 2 dm från kanten. Dom ska inte kunna hoppa upp efter dom har hoppat ner. Sen lägger ni i lite havre så det hamnar på botten. Därefter tar ni en planka och spikar fast 2 spikar på ena kanten och lägger den imot hinken, men spikarna i hinken (så att rampen inte ska åka ner) Gör så och ni kommer också ha en massgrav vid stallet som jag![]()