Bukefalos 28 år!

Adam Alsing död

Läste också precis det. Blev lite chockad och ledsen.
Brukade lyssna på hans podd och gillade att han hade humor men också värme och verkade bry sig om folk.
 
En av mina absoluta favoriter på radio och i Tv. Hemskt sorligt att gå bort i en ålder av 51 år 😭 De är fasiken ingen ålder alls. Såg att han hade vårdats i ett par veckor för sjukdomen 😪 Tragiskt ...
 
Läste det precis. Trodde inte det var sant. Jag brukar lyssna på hans morgonshow. Helt fruktansvärt.
 
Jag trodde först att det var ett skämt :(. Jag tycker att det är så ofantligt tråkigt. Han har ändå varit en profil sedan jag var liten.
 
Så hemskt! :cry: Jag hoppas verkligen att alla dom här som ”det drabbar inte mig eller någon i min närhet” vaknar upp nu och börjar hålla sig hemma... Även om dom inte kände Adam personligen så har han nog haft stort inflytande på många genom åren. Det här viruset ÄR allvar!

Lider verkligen med hans nära och kära.:cry::heart
 
Jag är också i ngn form av chock. Har svårt att ta in det. Känner mig oerhört sorgsen. Tänker på hur oerhört chockartat det måste vara för hans familj. Och mitt hjärta brister när jag tänker på att hans nära inte har fått vara vid hans sida och inte har fått tagit adjö. Så jävla vidrigt.
 
Jag är också lite chockad. Ibland när någon "kändis" dör så känns det så overkligt, det går liksom inte att tänka att vissa personer bara är... Borta? Speciellt när de är unga, aktiva, hörs och syns överallt och så helt plötsligt aldrig mer kommer synas eller höras. Det är så sjukt konstigt.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Läste precis att Sara Wedlund är död, så tragiskt. Trots sin korta löparkarriär gjorde hon ett mycket stort avtryck och var en...
Svar
10
· Visningar
3 451
Senast: Gunnar
·
Samhälle Ibland uppstår man frågor man inte tänkt på. På radion hörde jag nyss att de sa Rö-stånga. Inser att jag sagt röss-tånga i alla år. Vad...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 136
Senast: Lobelia
·
F
  • Artikel
Dagbok Det är ju ganska ironiskt egentligen. Hur jag, fylld av dödsångest, tog mina först stapplande steg till en psykolog förra hösten. Jag...
Svar
10
· Visningar
2 510
Kropp & Själ Min mamma har gått bort,och jag känner att jag behöver skriva av mig om detta. Mamma dog en mycket tragisk och ovärdig död,där hon satt...
14 15 16
Svar
300
· Visningar
23 580

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp