Adventskalender 2019

Dagens: hudkräm och peeling lotion.
hoppas krämen är bra, för jag har fått två. 😄
 

Bifogade filer

  • D183A260-A056-4D74-9B04-9B78C8C6A4AD.jpeg
    D183A260-A056-4D74-9B04-9B78C8C6A4AD.jpeg
    256,8 KB · Visningar: 12
Mina två sista ostar var en norvegia och en vällagrad Edamer. Dom och 3 andra "luckor" ligger å väntar på att bli den sista kalender ostbrickan 😁

Hade ju tre kalendrar, måste nog säga att av dom tre jag hade, norska ostar, Loccitane och Lyko...var Lykos min favorit 👍

Är det bara jag som saknar att få öppna nått litet varje dag? Hade kunnat ha det så hela året, men det är väl vettigast att begränsa sig till kalender bara i december 😭😛
 
Okej, hade höga ambitioner att dokumentera innehållet från Lookfantastic-kalendern dagligen. Men hade den stående hos min pojkvän, så det blev ofta att jag öppnade flera luckor samtidigt eftersom att jag inte var där dagligen. Men tänkte summera med lite höjdpunkter ändå: Elemis Pro Collagen Marine Cream gjorde väl egentligen hela kalendern. Gillade även borstarna från Luxie mycket, och torroljan från Rituals fick mig att inse att jag älskar torrolja på kroppen? En najs hårinpackning från Philip Kingsley och en rengöring från Oskia stod också ut. Sedan ÄLSKAR jag den lilla duschkrämen från Molton Brown i doften Fiery Pink Pepper (som jag överväger att skaffa parfymvarianten av....) och det lilla, lilla EGF-serumet från Bioeffekt var också finfint. Mindre bra var färgerna på läppprodukterna. Sedan har jag väl blivit vuxen på riktigt, eftersom att jag fann minst lika stort, om inte större nöje i att partnerns avkomma verkade bli gladast för de saker som jag var med och valde ut till hens paketkalender :o
 

Liknande trådar

Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
33 976
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 663

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp